حمله فرانسوی‌ها به نیمار: بزرگ‌ترین ناکامی تاریخ فوتبال

حمله فرانسوی‌ها به نیمار: بزرگ‌ترین ناکامی تاریخ فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - مطبوعات فرانسه پس از شکست پی اس جی مقابل رن از نیمار انتقاد کردند و ستاره برزیلی را مقصر خواندند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پاریسی در این بازی هر سه ستاره خود یعنی امباپه، مسی و نیمار را در اختیار داشت اما شب بسیار بدی را پشت سر گذاشتند و حالا فقط سه امتیاز از تیم دوم جدول یعنی لانس پیش هستند. باشگاه برزیلی پس از عملکرد ضعیفش در بازی اخیرش در لیگ فرانسه با انتقادهایی مواجه شده است.

نیمار در این فصل با 15 گل و 13 پاس گل در 22 بازی امار خوبی داشته است اما حقیقت این است که بعد از جام جهانی عملکرد جالبی نداشته است. اکیپ در مورد عملکردش مقابل رن  نوشته است:" همچون بازی با آنژه، نیمار بیش از حد برای توپ گرفتن عقب می کشید و بیش از حد روی حرکات انفرادی اصرار می ورزید. نتیجه اش این بود که توپ را در موقعیت های دشوار از دست می داد و تقریبا هیچ خطری در محوطه جریمه رن ایجاد نکرد. عملکردش در فاصله یک ماه تا تقابل با بایرن مونیخ نگران کننده بود."

دنیل ریولو خبرنگار فرانسوی نیز با اشاره به 222 میلیون یوروی پرداختی پی اس جی برای نیمار در سال 2017 بیان کرد:" فهمیدیم که نیمار از نظر هزینه و دستمزد، بزرگ ترین  ناکامی تاریخ فوتبال است. از نظر هزینه ناکامی بزرگ تری از این را به خاطر نمی آورم. وحشتناک است. این که در دو بازی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2020 خوب بوده، مفهومش این نیست که بتواند زندگی خود را نجات بدهد."

4125