پیشنهاد جالب پورتو به په‌په: تمدید تا 42 سالگی

پیشنهاد جالب پورتو به په‌په: تمدید تا 42 سالگی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که په په مدافع اسطوره ای فوتبال پرتغال قرار نیست که به این زودی ها از فوتبال بازنشسته شود.

به گزارش فوتبالی، سی ان ان پرتغال و مایس فوتبال دو رسانه معتبر کشور پرتغال گزارش داده اند که باشگاه پورتوی پرتغال به په په پیشنهاد داده است که این ستاره قراردادش را تا سال 2025 تمدید کند. په په در ماه اینده 40 ساله خواهد شد و قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد اما شرایط بدنی خوبی دارد و بدین ترتیب می تواند تا 42 سالگی به فوتبال ادامه بدهد و همچنان رهبر خط دفاعی پورتو باشد.

په په هنوز در مورد بازنشستگی خود از تیم ملی پرتغال نیز تصمیمی نگرفته است و در صورت تمدید به نظر می رسد که در یورو 2024 نیز حضور داشته باشد تا تلاش کند که به همراه سایر پرتغالی نتایج کابوس وار در جام جهانی اخیر را به دست فراموشی بسپرد.

په په یک دهه در رئال مادرید درخشید و در کنار راموس زوج دفاعی بی نظیر را تشکیل داد و بعد از اتمام قراردادش با رئال مادرید راهی پورتو شد و در این تیم نیز عملکرد فوق العاده ای داشته است و با توجه به این که در این سن و سال همچنان کیفیت مطلوبی را ارائه می دهد، مدیران پورتو تصمیم به تمدید قراردادش گرفته اند.

4125