گزارش فنی/ بحران گلزنی تیم ساپینتو در جریان مسابقه؛ استقلال فقط با پنالتی گلزنی می‌کند!

گزارش فنی/ بحران گلزنی تیم ساپینتو در جریان مسابقه؛ استقلال فقط با پنالتی گلزنی می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی-از آخرین گلی که استقلال در جریان بازی به ثمر رساند بیش از ۴ مسابقه ۹۰ دقیقه ای زمان می گذرد.

به گزارش فوتبالی،اغلب کارشناسان فوتبالی و پیشکسوتان استقلال به این موضوع ایراد می‌گیرند که چرا استقلال نمی‌تواند در جریان مسابقه گلزنی کند و تنها از روی نقطه پنالتی دروازه حریفان را باز کرده است.

نگاهی به مسابقات این تیم پس از پایان تعطیلات جام جهانی مشخص می کند استقلال در دیدار هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس هنوز نتوانسته در جریان بازی گلزنی کند.

آخرین گل استقلال در جریان بازی گل دومین این تیم به پرسپولیس در دقیقه ۵۰ دربی بود که توسط امیر ارسلان مطهری به ثمر رسید اما پس از آن استقلال در بازی هفته سیزدهم تا امروز یعنی به ترتیب مقابل صنعت نفت آبادان، مس رفسنجان، تراکتور در لیگ برتر و تراکتور در جام حذفی هنوز نتوانسته به جز از روی نقطه پنالتی در جریان مسابقه دروازه حریفانش را باز کند. مجموع دقایق این مسابقات با احتساب ۳۰ دقیقه وقت های اضافه در بازی جام حذفی مشخص می شود این تیم ۴۳۰ دقیقه است که گلی در جریان بازی نزده است.

استقلال در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان یک گل به ثمر رساند که توسط یامگا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این تیم در دیدار مقابل مس رفسنجان و تراکتور در لیگ برتر گلی به ثمر نرساند و در بازی جام حذفی هم هر دو گل برتری اش را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریفش کرد.

با توجه به شرایط خط حمله استقلال که تنها محبی موفق به زدن چهار گل شده و از جمع مهاجمان استقلال مطهری، قایدی و بابایی هر یک فقط یک گل به ثمر رسانده اند به نظر می رسد با ادامه مشکل گلزنی استقلال در جریان بازی این تیم به مشکل برخواهد خورد.

۹۰۹۸