بارسلونا و فتح اولین جام پس از رفتن لیونل مسی

بارسلونا و فتح اولین جام پس از رفتن لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - پس از جدایی لیونل مسی از بارسلونا، آبی و اناری ها هرگز موفق به فتح جام نشده بودند تا این که در نهایت این طلسم شب گذشته شکسته شد و بارسا با پیروزی مقابل رئال مادرید در فینال سوپرجام اسپانیا موفق شد قهرمان این رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در تابستان 2021 و پس از اتمام قراردادش با بارسلونا، به صورت بازیکن آزاد راهی پاری سن ژرمن شد و به این ترتیب دوران حضور او در بارسا خاتمه یافت. مسی در آخرین فصل حضورش در بارسلونا یعنی فصل 2020/21 موفق شد قهرمان رقابت های جام حذفی اسپانیا شود. آن جام آخرین جام بارسلونا با لیونل مسی بود. پس از رفتن مسی دیگر بارسا جام نبرد تا این که اکنون دوباره به قهرمانی رسید.

اکنون بارسا با هدایت ژاوی هرناندز قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شد. بارسا فصل گذشته بدون جام ماند و اکنون در این فصل باید دید که علاوه بر سوپرکاپ اسپانیا می تواند عناوین دیگر را هم فتح کند یا خیر.

آخرین باری که بارسلونا بدون حضور لیونل مسی در ترکیبش جام برده بود، به حدود 23 سال قبل و لالیگای فصل 1998/99 مربوط می شود. پس از آن، از فصل 2004/05 بارسا با لئو مسی قهرمانی هایش شروع شد. در واقع تا پیش از آمدن مسی به بارسا، آبی و اناری ها حدود 6 سال بدون جام بودند.

1471