اطمینان آنچلوتی از بازگشت رئال مادرید به روزهای اوج

اطمینان آنچلوتی از بازگشت رئال مادرید به روزهای اوج

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی پس از شکست از بارسا در سوپرجام اسپانیا گفت که تیمش در فرم خوبی نبود ولی به روزهای اوج باز خواهند گشت.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید یک شنبه شب با شکست 3-1 از بارسا در فینال سوپرجام اسپانیا یک جام ارزشمند را از دست داد. رئال در تابستان توانسته بود سوپرجام اروپا را فتح کند ولی در کسب سوپرجام اسپانیا ناکام ماند. رئال نمایشی ضعیف و دور از انتظار داشت و هرگز نتوانست توانایی های واقعی خود را در زمین نشان دهد. تک گل رئال را هم کریم بنزما در دقیقه پایانی بازی به ثمر رساند.

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در نشست خبری پس از بازی گفت: "باید از این شکست درس بگیریم. در مقطع دشواری قرار داریم و در هر صورت این بازی تمام شد و باید به بازی های بعدی فکر کرد. نباید خیلی این شکست را دراماتیک کنیم. مشخص بود که تیم در بهترین فرمش نیست و متوجه نقاط ضعف و کاستی هایی در تیم شدم. ضربه خوردیم ولی رئال همیشه بر می گردد."

کارلتو ادمه داد: "بازی برابر شروع شد و زمانی که بارسا گل اول را زد، اعتماد به نفس بیشتری گرفت. دو گل اول را به بارسا هدیه دادیم و هرگز مثل یک تیم منسجم نبودیم. باید بیشتر کار کنیم و اشتباهات را برطرف کنیم. برابر والنسیا در کارهای دفاعی خوب بودیم ولی امشب بار دیگر اشتباهات قدیمی تکرار شدند. باید بیشتر تمرین کنیم و راه خروج از این وضعیت فقط تمرین و تلاش زیاد است."

4416