روایت جدید درباره درگیری ساپینتو و آلوز

روایت جدید درباره درگیری ساپینتو و آلوز

پایگاه خبری فوتبالی- روایت جدیدی درباره درگیری سرمربی استقلال و هافبک تراکتور در بازی جنجالی دو تیم در جام حذفی منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، هنوز معلوم نیست در دقیقه 20 بازی استقلال و تراکتور چه اتفاقی رخ داد که درگیری لفظی شدید ریکاردو ساپینتو با ریکاردو آلوز باعث شد که بازیکنان دو تیم وارد این درگیری پرتغالی شده و برای لحظاتی، چمن ورزشگاه آزادی، تبدیل به ریسک شود.

امروز یک روزنامه غیرورزشی، روایت جدیدی از درگیری پرتغالی‌ها در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است: این جنجال از زمانی آغاز شد که آلوز قصد داشت برای دیدار با ساپینتو به سمت سرمربی استقلال برود که این مجوز برای وی صادر نشده و تبریزی ها از آن جایی که طبق اعلام برخی رسانه ها آلوز برای نیم فصل دوم مدنظر ساپینتو قرار دارد، اجازه نمی دهند تا ریکاردو به سمت نیمکت استقلال برود. شنیده می‌شود همین موضوع سوتفاهماتی را ایجاد کرده و باعث می‌شود طرفین به خصوص ساپینتو با ذهنیت کار را دنبال کنند.

در شرایطی که گفته می‌شود استقلال مشتری این بازیکن است هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور، جدایی آلوز را تکذیب کرد و گفت: آلوز بازیکن خوب ماست. دیدم تصاویری منتشر شده بود که آلوز و ساپینتو با هم چند کلمه‌ای خصوصی صحبت کردند. باید بدانند ایشان با ما قرارداد دارد. البته طبیعی است و خوش و بش ساده‌ای انجام دادند.

7655