روزی که ستاره تازه‌وارد چلسی در سانتیاگو برنابئو تشویق شد

روزی که ستاره تازه‌وارد چلسی در سانتیاگو برنابئو تشویق شد

پایگاه خبری فوتبالی - میخایلو مودریک ستاره اوکراینی تازه وارد چلسی کاری را انجام داده که حتی لیونل مسی هم در انجامش موفق نبوده است: مورد تشویق قرار گرفتن توسط هواداران رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو.

به گزارش فوتبالی، مودریک با 70 میلیون یورو نقد به علاوه 30 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد از شاختار راهی چلسی شد تا به گران ترین انتقال زمستان فوتبال اروپا تبدیل شود. این بازیکن 22 ساله قراردادی به مدت هشت سال و نیم را به امضا رساند و بدین ترتیب تا 30 سالگی در استمفوردبریج حضور خواهد داشت.

روز گذشته بهداد اقبالی یکی از مالکان چلسی و پل وینستنلی مدیر بخش نقل و انتقالات این باشگاه به کمپ باشگاه شاختار در ترکیه سفر کردند تا انتقال را نهایی کنند. بعد از آن این وینگر به انگلیس سفر کرد تا تست پزشکی را پشت سر بگذارد. آبی ها مبلغ 70 میلیون یورو نقد را به شاختار می پردازند و 30 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد و نتایج در نظر گرفته شده است. مودریچ در این فصل در 18 بازی با شاختار روی 18 گل تاثیر مستقیم داشته است.

مودریک در سال 2021 و در زمانی که در بازی شاختار و رئال مادرید با مانور سولمون تعویض شد، مورد تشویق ایستاده هواداران رئال مادرید قرار گرفت. این وینگر در آن بازی گل نزد اما تا جایی که می توانست دنی کارواخال و کاسمیرو را اذیت کرد. در حقیقت حتی مسی هم تجربه تشویق شدن در برنابئو را نداشته و به همین خاطر به نظر می رسد که مودریک لحظه ای تاریخی را داشته است. آرسنال ماه ها برای خرید میخایلو تلاش کرده بود اما در نهایت چلسی موفق به جذب این بازیکن شد. آبی پوشان لندنی به میخایلو هفته ای 100 هزار پوند دستمزد می دهند یعنی دو برابر بیشتر از مبلغی که آرسنال به این بازیکن اوکراینی پیشنهاد داده بود.

4125