عکس؛ پرچم زیبای هواداران چلسی به یاد اسطوره ایتالیایی

عکس؛ پرچم زیبای هواداران چلسی به یاد اسطوره ایتالیایی

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوکا ویالی مهاجم اسبق چلسی، یوونتوس و تیم ملی ایتالیا به تازگی به علت ابتلا به سرطان در سن 58 سالگی جان خود را از دست داده است.

به گزارش فوتبالی، در پی درگذشت ویالی بسیاری از اسطوره های فوتبال ایتالیا و البته تیم های سابقش به او ادای احترام کردند. شاید درگذشت پله باعث شد تا به ویالی آن طور که باید و شاید ادای احترام نشود اما تیم های سابق این بازیکن او را فراموش نکردند. هواداران چلسی پیش از بازی این تیم و کریستال پالاس پرچم زیبایی را با یه یاد ویالی در ورزشگاه استمفوردبریج به نمایش در آوردند.

در این پیراهن رنگ های پرچم ایتالیا و تصویری از ویالی دیده می شود و در جمله ای زیبا نوشته شده است:"وقتی که گل هایش آسمان را روشن می کنند، اشک در چشمانم جمع می شود."

ویالی در سال 1996 از یوونتوس به چلسی ملحق شد که پس از دو فصل نقش مربی - بازیکن را داشت و بعد از آن از فوتبال بازنشسته شد. او بعد از چلسی مدتی به عنوان سرمربی در واتفورد فعالیت کرد و پس از سالها فعالیت به عنوان مفسر تلویزیونی در یورو 2020 در کادر فنی تیم ملی ایتالیا حضور پیدا کرد و توانست در قهرمانی این تیم در یورو نقش داشته باشد. 

4125