واکنش هافبک منچستریونایتد به تحریف صحبت‌هایش در مورد رونالدو

واکنش هافبک منچستریونایتد به تحریف صحبت‌هایش در مورد رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - دربی شهر منچستر برای شیاطین سرخ رویایی بود.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان اریک تن هاگ توانستند شکست مقابل سیتی را در اولدترافورد با پیروزی با نتیجه دو بر یک تغییر بدهند و سه امتیاز شیرین را کسب کردند. در این بازی رشفورد و برونو فرناندز با گلهایشان خوش درخشیدند.

برونو البته به نظر می رسد که از اتفاقاتی که بعد از بازی رخ داده بود، راضی نبود و پیامی در حمایت از هموطنش کریستیانو رونالدو در پایان بازی منتشر کرد. در حقیقت تحریف بخشی از صحبت های برونو باعث خشم این بازیکن شد. برخی رسانه ها از قول وی نوشته بودند:"حالا مثل یک تیم بازی می کنیم. تا چند ماه پیش برخی بازیکنان فقط برای خودشان بازی می کنند اما حالا به همدیگر کمک می کنیم."

برخی بلافاصله گفتند که برونو به رونالدو حمله کرده است اما هافبک پرتغالی در صفحه اینستاگرامش واکنش نشان داد و نوشت:"از افرادی که حرفهای من را دقیق و درست پوشش دادند، تشکر می کنم. می دانم که سخت است که ببینند که منچستریونایتد خوب کار می کند و نمی توانند در مورد ما چیزی به جز حرفهای خوب بگویند. از اسم من برای حمله به کریستیانو استفاده نکنید! کریستیانو بخشی از تیم ما در نیمه اول فصل بود و همان طور که بارها در مصاحبه هایم گفتم، از زمان بازی با لیورپول همه فوق العاده کار می کنند و مثل یک تیم کار می کنیم و این را در نتایج می بینید. به تلاش ادامه می دهیم."

4125