حق‌وردی: مصدومیت ساختگی؟ شرم‌آور است!

حق‌وردی: مصدومیت ساختگی؟ شرم‌آور است!

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع سابق تراکتور پس از سکوتی دوهفته‌ای راجع به نحوه جدایی پر حرف و حدیث خود توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، حجت حق‌وردی مدافع سابق تراکتور که چند روزی هست به نفتچی آذربایجان پیوسته، کمتر از یک نیم فصل در جمع سرخ‌پوشان تبریزی حضور داشت و جدایی پر حرف و حدیثی را تجربه کرد. نحوه جدایی حق‌وردی از تراکتور باعث انتقاد مدیران این تیم نیز شد و صحبت‌ها و شائبه‌های زیادی هم راجع به مصدومیتی که این بازیکن تجربه کرد، مطرح شد. درنهایت مدافع سابق تی‌تی‌ها بعد از قریب به ۱۴ روز در گفتگو با فوتبالی سکوت خود را شکست و راجع به ابهامات اخیر پاسخ داد.

طبق قرارداد از تراکتور جدا شدم

قراردادی که با تراکتور داشتم به صورت قرضی تا تاریخ مشخصی بود.‌ از نحوه قرارداد هم مسئولان تیم اطلاع داشتند و طبیعتا بعد از اتمام آن، من بازیکن سومقاییت بودم و این تیم تصمیم گرفت که مرا به باشگاه نفتچی بفروشد. باشگاه تراکتور اگر می‌خواست این قرارداد را دائمی کند باید مبلغ رضایت‌نامه مرا می‌داد، همانند کاری که الان باشگاه نفتچی انجام داده است.

بعد از جدایی بردیف عزمی برای مذاکره وجود نداشت

تا زمانی که آقای بردیف حضور داشت، یک سری صحبت‌ها انجام شد و دنبال رضایت‌نامه بودند. من همیشه می‌گفتم که باید با سومقاییت صحبت کنید، نه با من. درنهایت با جدایی آقای بردیف عزمی برای این موضوع دیده نشد و دیگر زمانی هم وجود نداشت و من هم جدا شدم.

در یک بازی دوستانه مصدوم شدم

زمانی که من از اردوی تیم ملی آذربایجان برگشتم، دو روز آخر اردوی ترکیه بود و آقای بردیف هم جدا شدند. مدتی تیم سرمربی نداشت و وقتی آقای خمز آمدند، در یک بازی دوستانه، من مصدوم شدم و زیر نظر پزشکان تیم تحت مداوا بودم. این صحبتی که آقای بهتاج داشتند و گفتند از زمانی که از تیم ملی بازگشتم مصدوم بودم، کاملا دروغ است. من حتی یک جلسه در اردوی ترکیه تمرین کردم و همان طور که گفتم در تبریز در یک بازی دوستانه که بازی کردم، مصدوم شدم. بعد بازی با مس کرمان آماده بودم و چند روز مانده به اتمام قراردادم کاملا در اختیار تیم بودم و تمرین می‌کردم. اینکه آقای ذوالمجیدیان گفته حق‌وردی به یکباره و ناگهانی رفت، حرف درستی نیست. بازیکن با اتمام قراردادش باید برگردد و ایشان این موارد را احتمالا در جریان نیست! شرایط من اصلا طوری نبود که بنا به خواسته خودم بمانم یا خیر.

آقای بهتاج اصلا حضور نداشت که بخواهیم صحبت کنیم

آقای ذوالمجیدیان گفته بنا بود حق‌وردی با مدیرعامل وقت صحبت کند. اولا که آن زمان ما اصلا مدیرعامل سر تیم نداشتیم و گفته می‌شد ایشان عوض خواهد شد. اینکه می‌گویند باید حق‌وردی صحبت می‌کرد، حرف اشتباهی است. باشگاه از مفاد قرارداد آگاه بود و اگر قصد ادامه همکاری داشتند، آن‌ها باید صحبت می‌کردند نه اینکه من دنبال مدیرعامل باشم. اصلا وقتی کسی حضور نداشت با چه کسی باید صحبت می‌کردیم. در تراکتور نظمی وجود نداشت و از این بابت متاسفم.

نیمی از قراردادم پرداخت نشده است

یک سری مسائل همیشه وجود داشت و همچنان نیمی از مطالبات من پرداخت نشده است که احتمالا باید از راه‌های قانونی دنبال حق و حقوقم باشم. شرایط جالب نبود و نهایتا روز فردای اتمام قراردادم از تبریز خارج شدم.

مصدومیت ساختگی؟ مضحک و شرم‌آور است!

مصدومیت ساختگی که عنوان شد واقعا زشت بود و به نظرم کسانی که کنار تیم هستند، این موضوع را ساختند. احتمالا کسانی که چنین حرفی زدند، خودشان دنبال چنین کارهایی بوده‌اند. این حرف واقعا سطح پایین و بی‌ارزش بود. من مصدوم بودم و کنار تیم کار می‌کردم و این اتفاق برای هر فوتبالیستی ممکن است رخ دهد. یک بار گفتند مصدومیت ساختگی و یک بار هم گفتند از اردوی تیم ملی که آمد مصدوم بود و اصلا حرفشان مشخص نبود. من روزهای آخر حضورم در تبریز آماده بودم و برای قرارداد جدید تست پزشکی هم دادم و در اولین بازی تدارکاتی بازی کردم. همه این‌ها مشخص می‌کند حرف‌های ساختگی علیه من زده شده است.

تا تراکتور به فکر بیفتد، نفتچی مذاکره کرده بود

نفتچی تیم شناخته‌شده‌ای در آذربایجان است و یکی از تیم‌های باسابقه و قدرتمند اینجاست که هرسال سهمیه لیگ اروپا و لیگ قهرمانان می‌گیرد و من هم دوست داشتم در بازی‌های اروپایی حضور داشته باشم. نفتچی می‌دانست قرارداد من با تراکتور رو به پایان است و با سومقاییت صحبت کرده بودند. خیلی قبل‌تر از این که تراکتور به فکر ادامه قرارداد باشد، نفتچی اقدام کرده بود. اینجا به موقع پول خود را می‌گیری و آرامش داری و از انتخابم خوشحال هستم. الان هم در اردوی نیم‌فصل هستیم و چند روز بعد لیگ شروع خواهد شد.

1997