توافق 100 میلیون یورویی برای انتقال «نیمار اوکراینی» به چلسی

توافق 100 میلیون یورویی برای انتقال «نیمار اوکراینی» به چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی همچنان به شکل دیوانه واری در بازار نقل و انتقالات هزینه می کند.

به گزارش فوتبالی،آبی پوشان لندنی انتقال میخایلو مودریک با مبلغ 100 میلیون یورو را از شاختار نهایی کردند تا این وینگر که لقب "نیمار اوکراینی" داشت را به خدمت بگیرند. مودریک تا ژوئن 2030 با چلسی قرارداد می بندد. ارسنال ماه ها شرایط این بازیکن را دنبال می کرد اما در نهایت رقیب لندنی آنها توانست مهاجم اوکراینی را به خدمت بگیرد.

در حقیقت به گفته فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی، یکی از نمایندگان باشگاه چلسی به لهستان سفر کرد تا انتقال را نهایی کند و در نهایت پیشنهادی مطلوب را به شاختار و خود بازیکن ارائه داد. چلسی در تابستان گذشته رکورد تاریخ نقل و انتقالات را از نظر هزینه کردن شکست و در نقل و انتقالات زمستانی نیز حسابی پرکار بوده است.

 در حقیقت آنها در تابستان 355.5 میلیون یورو برای خرید بازیکنانی نظیر وسلی فوفانا، کوکوریا، استرلینگ و کولیبالی هزینه کرده بودند و در زمستان نیز بادیاشیل، آندری سانتوس، داترو فوفانا، ژائو فلیکس (قرضی) را مجموعا با 73.5 میلیون یورو خریده بودند و حالا 100 میلیون یورو برای مودریک پرداخته اند تا به حدود 540 میلیون یورو هزینه در نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی برسند و رکورد عجیبی از جانب تاد بولی مالک آمریکایی این تیم ثبت شود.

4125