واکنش کاپیتان بارسلونا به حضور رونالدو در لیگ عربستان

واکنش کاپیتان بارسلونا به حضور رونالدو در لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا در فینال رقابت های سوپر جام اسپانیا به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و به این ترتیب در نهایت کدام تیم موفق می شود جام را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی، سرخیو بوسکتس کاپیتان بارسلونا درباره بازی مقابل رئال مادرید در فینال سوپرجام اسپانیا گفت:« دو تیم متفاوت با دو سبک بازی متفاوت. ما می‌دانیم رئال مادرید چه تیمی است و حواس ما به ضد حملات آن‌ها خواهد بود. ما می‌خواهیم بازی در کنترل ما باشد. این بازی نسبت به نیمه نهایی متفاوت خواهد بود.»

قرارداد سرخیو بوسکتس در پایان این فصل با بارسلونا تمام می شود و باید دید که او در بارسا می ماند یا خیر. او در این باره گفت:« هنوز در مورد آینده‌ام تصمیم نگرفته‌ام و نمی‌دانم کی تصمیم خواهم گرفت. بازی مهمی داریم و تمرکزم روی آن بازی است.»

بوسکتس درباره حضور کریستیانو رونالدو در النصر و فوتبال عربستان گفت:« او باعث بالا رفتن کیفیت لیگ سعودی خواهد شد. برای او در تیم جدیدش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.»

رونالدو هنوز اولین بازی خود را در فوتبال عربستان انجام نداده است. به این نکته هم اشاره کنیم که یکی از مقصد های احتمالی بوسکتس می تواند فوتبال عربستان باشد.

1470