وینگر رئال مادرید: رویارویی با بارسلونا همیشه سخت است

وینگر رئال مادرید: رویارویی با بارسلونا همیشه سخت است

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو گوئس ستاره برزیلی رئال مادرید اذعان کرد که آن‌ها برای رویارویی با بارسلونا در بهترین شرایط قرار دارند. 

به گزارش فوتبالی، فردا شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا فینال سوپرکاپ را در شهر ریاض برگزار خواهند کرد.

رودریگو در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "از حضور در فینال سوپرکاپ اسپانیا خیلی خوشحالیم. بی صبرانه منتظر شروع بازی هستیم. فیزیوتراپ‌ها، دکترها و مربیان بدنسازی به خوبی از ما مراقبت کرده‌اند. در بازی گذشته به وقت‌های اضافی رفتیم، اما از نظر فیزیکی اصلاً مشکلی نداشتیم. البته استراحت کرده‌ایم و حال‌مان خوب است. امروز تمرین کردیم و فردا منتظر بازی هستیم. امیدوارم روی فرم باشیم و بتوانیم یک جام دیگر بالای سر ببریم."

رودریگو در ادامه افزود: "ال کلاسیکو همیشه سخت و پرفشار است. ما چند ساعت روی بازی بارسلونا مطالعه کرده‌ایم و می دانیم که باید از کدام جناح به آن‌ها ضربه بزنیم. باید از فضاهای خالی نهایت بهره را ببریم. همچنین باید برای اتفاقاتی که در داخل بازی رخ می دهد، آماده باشیم. می خواهیم ببریم و به چیزی جز بردن فکر نمی کنیم."

"دفاع از عنوان قهرمانی؟ قهرمانی سال گذشته مثل یک سکوی پرتاب برای ما بود. اعتماد به نفس ما بعد از آن قهرمانی، به شدت افزایش یافت. امیدوارم دوباره بتوانیم این خاطره را تکرار کنیم."

4416