تمسخر هالند توسط هواداران منچستریونایتد با یاد پدرش و روی کین

تمسخر هالند توسط هواداران منچستریونایتد با یاد پدرش و روی کین

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند مهاجم نروژی منچسترسیتی با شعارهای تمسخرآمیز هواداران منچستریونایتد مواجه شد که در اولدترافورد، با شعارهایشان یاد رویارویی پدرش آلف اینگ با روی کین را زنده کردند.

به گزارش فوتبالی، هالند در بازی رفت در ورزشگاه اتحاد توانسته بود در مقابل یونایتد هت تریک کند تا تیمش با نتیجه شش بر سه پیروز شود اما در اولدترافورد شب درخشانی نداشت. آقای گل لیگ انگلیس شب جالبی را نداشت و البته هواداران حریف هم تا جایی که توانستند، روی اعصابش راه رفتند و یاد پدرش را زنده کردند.

در سال 2001، آلف اینگ پدر ارلینگ هالند با تکل خشنی از جانب روی کین کاپیتان سابق منچستریونایتد مواجه شد. پدر هالند مدعی شد که آن تکل باعث اتمام دوران فوتبالش شده است هر چند که پایان دوران فوتبال الف اینگ به خاطر مصدومیت در پای دیگرش بود. 

روی کین در کتاب زندگینامه خود به ان تکل اشاره کرده بود که منجر به دریافت کارت قرمز برای او شد و اعتراف کرده بود که چنین تکلی اشتباه بوده است. هواداران یونایتد اما در بازی روز شنبه شعار دادند:"هالند، بابات چطوره؟" و با شعارهایی نظیر "کینو، کینو" یا "نا نا نا نا کینو" از ستاره ایرلندی اسبق تیمشان یاد کردند.

کین در سال 2021 در مورد آن اتفاق گفته بود:" به خاطر آن برخورد عذرخواهی نکرده ام چرا که هرگز هدفم مصدوم کردن بازیکنان حریف نیست. شاید به دنبال ضربه زدن به انها بوده باشم اما هدفم مصدوم کردنشان نبوده است. وقتی به دنبال توپ می روی، ممکن است که به حریف صدمه بزنی."

4125