پیام رونالدو برای رئال مادرید پیش از ال‌کلاسیکو

پیام رونالدو برای رئال مادرید پیش از ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی در آستانه فینال سوپرجام اسپانیا بین رئال و بارسلونا برای باشگاه سابق خود آرزوی پیروزی و موفقیت کرد.

به گزارش فوتبالی، در آستانه فینال سوپرجام اسپانیا بین رئال مادرید و بارسلونا، کریستیانو رونالدو در شهر ریاض در تمرین رئال حضور یافت تا از نزدیک شاهد تلاش هم‌تیمی‌های سابقش باشد. رونالدو برخورد گرمی با کارلو آنچلوتی و هم‌تیمی‌های سابق خود داشت و با ستاره‌هایی چون وینیسیوس، رودریگو و ادر میلیتائو که قبلا هم‌تیمی نبود، عکسی هم به یادگار گرفت. 

رونالدو که حالا در عضویت باشگاه النصر عربستان قرار دارد، احتمالا فردا از نزدیک نظاره‌گر بازی فینال خواهد بود و بی‌تاب موفقیت رئال مادرید است.                            

او در صحبت‌هایی کوتاه با ال‌چیرینگیتو گفت: "از دیدار دوباره دوستان، مربیان و هم‌تیمی‌های سابقم بسیار خوشحال شدم. آرزوی موفقیت و پیروزی دارم برای رئال مادرید، باشگاهی که در آن تاریخ‌سازی کردم."                      

رونالدو بدون شک در کنار لیونل مسی بزرگ‌ترین ستاره‌هایی هستند که در ال‌کلاسیکو بازی و گلزنی کرده‌اند. رقابت بین این دو در ال‌کلاسیکوها به شدت جذاب و مهیج بود، اما بعد از پیوستن رونالدو به یوونتوس، دیگر شاهد چنین رقابتی در اسپانیا نبودیم.

4416