پیام کاپیتان منچستریونایتد به سیتی پیش از دربی

پیام کاپیتان منچستریونایتد به سیتی پیش از دربی

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز با شهامت می گوید که منچستریونایتد به هیچ عنوان از منچسترسیتی نمی‌ترسد. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد میزبان منچسترسیتی خواهد بود. سه امتیاز این بازی از اهمیت خاصی برای شاگردان اریک تن‌هاخ برخوردار است، چرا که آنها تنها چهار امتیاز با سیتی در جایگاه دوم جدول رده‎‌بندی فاصله دارند و کسب پیروزی در این بازی می‌تواند شرایط را به سود آنها در ادامه فصل تغییر دهد.

شیاطین سرخ همچنین در پی گرفتن انتقام بازی رفت در ورزشگاه اتحاد در ماه اکتبر هستند که با شکست پر گل 3-6 همراه بود.  فرناندز در آستانه این بازی به خبرنگاران گفت: "منچسترسیتی یکی از بهترین تیم‌های لیگ است اما همه چیز بستگی به این دارد که ما به خودمان باور داشته باشیم. حالا شاید شما بتوانید تیمی را ببینید که سبک بازی‌ای داشته باشد که بتواند هواداران و بازیکنان را متقاعد کند که این سبک درستی است و می‌تواند با پیروزی همراه باشد."

او با ابراز رضایت از شرایط یونایتد اضافه کرد: "ما در شرایطی قدم به هر بازی می‌گذاریم که دیگر این احساس را داریم که از بازی برابر هیچ تیمی هراس نداریم. در گذشته نمی‌توانستید چنین احساسی را در تیم ما ببینید. وقتی زمان قدم گذاشتن به دیدارهای بزرگ می‌رسید، همیشه کمی نگران بودیم و از خودمان می‌پرسیدیم که آیا ما می‌توانیم چنین کاری را انجام دهیم یا خیر؟"

4416