آخرین وضعیت برگزاری جام باشگاه‌های کشتی جهان

آخرین وضعیت برگزاری جام باشگاه‌های کشتی جهان

پایگاه خبری فوتبالی- برگزاری رقابت‌های باشگاهی کشتی فرنگی جهان قطعی شده اما درباره کشتی آزاد هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

به گزارش فوتبالی، با پایان لیگ برتر کشتی فرنگی و آزاد باشگاه‌های کشور، برگزاری جام باشگاه‌های کشتی جهان و گمانه‌زنی درباره زمان برگزاری آن مطرح شد. هر چند پس از مدتی به صورت غیر رسمی برگزاری آن را در سال ۲۰۲۳ منتفی اعلام شد اما برخی از رسانه‌ها از برگزاری آن تا پایان اسفندماه خبر می‌دهند.

قرار بود جام باشگاه‌های کشتی جهان با حضور سه تیم داخلی و سه تیم خارجی در ۲ رشته آزاد و فرنگی برگزار شود اما یکی از مهمترین موانع این تورنمنت حامی مالی است. طبق تقویم جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان قرار بود روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن و فرنگی نیز ۴ تا ۵ اسفندماه برگزار شود.

بنا به اعلام فدراسیون کشتی برگزاری این رقابت‌ها در بخش کشتی فرنگی قطعی اما تا کنون تصمیمی در زمینه برگزاری جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان اتخاذ نشده است. قرار بود جلسه قطعی درباره برگزاری کشتی جام باشگاه‌های جهان امروز (شنبه) برگزار شود که به دلیل تعطیلات تهران این جلسه به زمان دیگر موکول شد.

فشردگی برنامه ملی‌پوشان کشتی و اعزام آنان به مسابقات رنگینگ‌دار موجب شده تا در صورت برگزاری جام باشگاه‌های کشتی حضور شماری از ستاره‌های رشته آزاد در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

6442