عکس؛ آنچلوتی و ژاوی پیش از اولین ال‌کلاسیکوی 2023

عکس؛ آنچلوتی و ژاوی پیش از اولین ال‌کلاسیکوی 2023

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا یکشنبه شب در ورزشگاه ملک فهد در شهر ریاض برای اولین ال کلاسیکوی سال 2023 مقابل همدیگر قرار می گیرند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا به مصاف هم می روند. این اولین بار در شکل جدید بازیها است که دو تیم در فینال به مصاف هم می روند. سال گذشته رئال و بارسا در نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که رئال در وقت اضافه با نتیجه سه بر دو پیروز شد و به فینال رسید تا در آن جا با غلبه بر اتلتیک بیلبائو به قهرمانی دست پیدا کند.

حالا ژاوی در تلاش است تا اولین جام خود در بارسلونا پس از یک سال و سه ماه حضور در این تیم را کسب کند و سوپرجام برایش اهمیت بسیار بالایی دارد. در نقطه مقابل رئال مادرید که در شروع سال 2023 عملکرد جالبی نداشته، با هدایت آنچلوتی امیدوار است که همچون سال گذشته قهرمان شود. آنچلوتی در یک سال و نیم اخیر در دوره دوم خود در رئال مادرید در چهار تا از پنج تورنمنت ممکن به قهرمانی رسیده است.

آنچلوتی و ژاوی تا کنون دو بار در بازیهای رسمی مقابل هم قرار گرفته اند که سهم هر کدام یک پیروزی بوده است و حالا این دو فردا شب باید مقابل هم قرار بگیرند. این دو مربی پیش از بازی سوپرجام به ورزشگاه ملک فهد رفتند و در کنار کاپ سوپرجام اسپانیا عکس یادگاری گرفتند.

4125