واکنش آلگری به شکست ۵ گله یوونتوس مقابل ناپولی

واکنش آلگری به شکست ۵ گله یوونتوس مقابل ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته ناپولی و یوونتوس در این هفته از رقابت های سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند و در نهایت ناپولی که میزبان این بازی بود موفق شد با نتیجه پنج بر یک یوونتوس را شکست دهد و شاگردان ماسیمیلیانو آلگری یک شکست تلخ و تحقیر آمیز را تجربه کردند.

به گزارش فوتبالی، سرمربی یوونتوس پس از شکست سنگین مقابل ناپولی در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:« این باخت، همه کارهای ما را زیر سوال نمی‌برد و فراموش نکنید در هشت بازی قبلی هشت برد کسب کردیم. الان فقط نکات منفی را می‌بینید اما جوانب مثبت را هم باید دید چون با انرژی مثبت است که می‌توان بازی‌های بعدی را برد. ضمن این‌که بهتر است یک بازی را ۵-۱ ببازید تا این‌که ۵ بار ۱-۰ شکست بخورید.»

آلگری در ادامه افزود:« به ناپولی تبریک می‌گویم چون خوب بازی کردند و هر چه زدند وارد دروازه ما شد. فوتبال همین است، دوباره باید روی پاهایمان بایستیم و کار را از سر بگیریم‌.»

سرمربی بیانکونری ها درباره پایان دوره ریاست آنیلی در یوونتوس گفت:« او با یوونتوس یک عصر موفق ساخت، عصری که به نظرم غیرقابل تکرار است. او دیروز به ما گفت باید روبه جلو فکر کنیم و تلاش کنیم تا به اهداف این فصل برسیم.»

1470