واکنش ژاوی به رویارویی با رئال مادرید در فینال سوپرجام اسپانیا

واکنش ژاوی به رویارویی با رئال مادرید در فینال سوپرجام اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در مرحله نیمه نهایی رقابت های سوپر جام اسپانیا در کشور عربستان، بارسلونا و رئال بتیس به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد در ضربات پنالتی رئال بتیس را شکست دهد و راهی فینال رقابت های سوپر جام اسپانیا شود.

به گزارش فوتبالی، بارسا اکنون در فینال سوپرجام اسپانیا باید با رئال مادرید روبرو شود و به این ترتیب شاهد یک ال کلاسیکو در فینال سوپرجام اسپانیا در عربستان خواهیم بود.

ژاوی هرناندز پس از پیروزی مقابل رئال بتیس، در کنفرانس مطبوعاتی خود درباره رویارویی با رئال مادرید در فینال سوپرجام اسپانیا گفت:« رئال مادرید یکی از بهترین‌ تیم ها است. ما می‌خواهیم در این دیدار پیروز شویم اما پیروزی در این دیدار فصل ما را تغییر نمی‌دهد. ما باید برای سه جام بجنگیم و این هدف باقی می‌ماند؛ هر اتفاقی که در این دیدار رخ بدهد برای اهداف ما فرقی ندارد. من خوشحالم که در عربستان در ال‌کلاسیکو بازی می‌کنیم. ما دو هدف داشتیم. اول اینکه به فینال برسیم و دوم اینکه قهرمان سوپرکاپ شویم.»

ژاوی در ادامه افزود:«قهرمانی در این جام به ما آرامش ذهنی و اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد. ما فعلا به هدف اول که صعود به فینال بود رسیدیم.»

1470