پیگرینی: رفتن یا ماندن من در منچسترسیتی مهم نیست

پیگرینی: رفتن یا ماندن من در منچسترسیتی مهم نیست

به گزارش ایرنا از گل، اخیرا گزارش هایی در باره جدایی مانوئل پیگرینی از منچسترسیتی منتشر شده است، ولی وی گفت که نمی داند آیا قهرمانی در لیگ برتر انگلیس یا لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا موقعیت شغلی او را حفظ می کند، حتی اینکه آیا پس از تابستان آینده هم در این تیم می ماند یا خیر مهم نیست.
پپ گواردیولا به عنوان گزینه جانشینی پیگرینی در آخر فصل مطرح است و گزارش ها حاکی از آن است که سرمربی بایرن مونیخ به منچسترسیتی خواهد پیوست.
پیگرینی همواره گفته است که نسبت به گمانه زنی ها کمترین نگرانی ندارد و هیچ کس نمی داند در آینده چه اتفاق خواهد افتاد، ولی همیشه تاکید می کند که امیدوار است در این تیم بماند.
وی در پاسخ به سوالی در باره واکنش مالکان باشگاه درصورت داشتن یک فصل پر از قهرمانی، گفت که مهم نیست برود یا بماند.
وی افزود: نمی دانم. تکرار می کنم من فقط به پیروزی در دیدار برابر ساندرلند فکر می کنم، نه اتفاقاتی که پس از قهرمانی رخ خواهد داد، یا ادامه یا عدم ادامه همکاری من؛ چرا که این بدترین شیوه کار است.
وی ادامه داد: از نظر من، مهم نیست که کارم را ادامه بدهم یا ادامه ندهم. برای من پیروزی مهم است؛ زیرا نشانگر آن است که شما چگونه مربی هستید.
پیگیرینی خاطر نشان کرد: باشگاه هایی هستند که سرمربیان خود را بعد از قهرمانی اخراج کرده اند. به همین علت، این مسئله دیگری است که برای من مهم نیست.
پیگرینی که کمی از موضوع گفتگو در باره موقعیت کنونی و آینده خود عصبانی به نظر می رسید، گفت: چگونه می توانم به شما بگویم که یک فرد دیگر چطور در باره این موقعیت فکر می کند. این کار بسیار دشوار و ناممکن است. آنچه می دانم این است که کسب عناوین قهرمانی خیلی خوب است.
ورزشی**1210**1584

انتهای پیام /*