امضای قایدی و یامگا پای حکم ابقای ساپینتو

امضای قایدی و یامگا پای حکم ابقای ساپینتو

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی قایدی و کوین یامگا اجازه ندادند بازی با تراکتور آخرین دیدار استقلال با ریکاردو ساپینتو باشد.

به گزارش فوتبالی، در چند روز گذشته این بحث مطرح شده بود که در صورت شکست استقلال به تراکتور، ریکاردو ساپینتو شانسی برای ادامه همکاری با آبی‌ها نخواهد داشت.

تا دقیقه 109، همه چیز بر ضد ساپینتو و تیمش بود اما مهدی قایدی که بعد از ورود به میدان در دقیقه 74 حرکت خاصی نکرده بود، در یک کورس، از هادی محمدی عبور کرد تا مدافع تراکتور مجبور به خطای پنالتی شود و کوین یامگا، گل رضا اسدی را جبران کند.

در دقیقه 120 باز هم قایدی برای استقلال پنالتی گرفت و اگر چه کوین یامگا برای دومین بار در دوران حضورش در استقلال، پنالتی خراب کرد منتهی تصمیم کمک داور بازی در تکرار مجدد پنالتی باعث شد که یامگا، این بار محمدرضا اخباری را شکست دهد و خوشحالی‌اش را با ریکاردو ساپینتو و نیمکت‌نشین‌های استقلال تقسیم کند.

قطعا اگر درخشش قایدی و یامگا نبود، ساپینتو باید کلید اتاقش در هتل اسپیناس پالاس را طی روزهای آینده تحویل می‌داد اما حالا او قطعا در سفر به اصفهان و برای دیدار حیاتی با سپاهان تیمش را همراهی خواهد کرد. دیداری سخت که داستانش برای استقلال متفاوت است و نتیجه‌اش برای ادامه حضور استقلال در کورس قهرمانی، اهمیت ویژه‌ای دارد. شکست البته کار ساپینتو را سخت می‌کند اما قطعا استقلال با هدف کسب امتیاز راهی اصفهان خواهد شد و باید دید تقابل پرتغالی‌ها در نصف جهان چه خواهد شد.

1984