شکایت ملوان از نفت مسجدسلیمان اعلام وصول شد

شکایت ملوان از نفت مسجدسلیمان اعلام وصول شد

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای شکایت باشگاه ملوان بندرانزلی از نفت مسجدسلیمان جنجال جدیدی در فوتبال ایران ایجاد کرد.                                    

به گزارش فوتبالی، تیم نفت مسجدسلیمان روز گذشته در دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، ملوان بندر انزلی را در ورزشگاه سیروس قایقران این شهر با نتیجه 3 بر 1 شکست داد.  

در جریان این بازی مسجدسلیمانی‌ها از علی کیانی‌فر استفاده کردند. این بازیکن فصل گذشته به عنوان بازیکن استقلال خوزستان در دیدار دور سوم جام حذفی مقابل خلیج فارس ماهشهر که با شکست یک بر صفر تیم سابقش به اتمام رسید از زمین اخراج شده بود.  

ظاهرا طبق قوانین کیانی‌فر پس از انتقال به نفت مسجدسلیمان حق حضور در نخستین دیدار این تیم در جام حذفی را نداشت و به همین دلیل باشگاه ملوان از نفت مسجدسلیمان به دلیل استفاده از این بازیکن شکایت کرده است.  

امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری رقابت‌های جام حذفی، در این خصوص اظهار داشت: این شکایت به سازمان لیگ اعلام وصول شده است. باشگاه ملوان نسبت به بازیکن نفت مسجدسلیمان اعتراض کرده و اعتقاد دارد این بازیکن در دیدار فصل گذشته جام حذفی بین استقلال خوزستان و خلیج فارس ماهشهر اخراج شده و محروم بود. اکنون ما باید موضوع را بررسی کنیم تا مشخص شود آیا کیانی‌فر پس از اخراج در بازی سال گذشته به باشگاه دیگری منتقل شده تا محرومیت جام حذفی‌اش را متحمل شود؟  

وی افزود: ما گزارش بررسی‌های خود را در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار می‌دهیم و این کمیته در نهایت رای را اعلام خواهد کرد.

5960