تحقق رویای کودکی اسطوره چلسی: هاکی با ستارگان!

تحقق رویای کودکی اسطوره چلسی: هاکی با ستارگان!

پایگاه خبری فوتبالی - اخیرا تصاویری از پیتر چک دروازه بان اسطوره ای چلسی منتشر شده است که نشان می دهد که او بالاخره به رویای دوران کودکی خود دست پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، چک این فرصت را داشت تا با بازیکنان تیم هاکی "شیکاگو بلکهاوکس" تمرین کند. پیتر چک پیش از آن هم شکست تیم شیکاگو مقابل کلگری فلیمز را تماشا کرده بود. دروازه بان سابق چلسی درون دروازه هاکی ایستاد و چند ضربه ارام را مهار کرد. پیتر مرازک، ستاره تیم بلکهاوکس که اهل جمهوری چک است، رابطه خوبی با پیتر چک دارد و عامل اصلی این اتفاق بود.

چک و مرازک ده سال پیش با هم آشنا شدند چرا که وکلای مشترکی داشتند.  پیتر چک در این باره به "سان تایمز" گفت:"جایگیری دروازه بان ها در بازی هاکی از نظر جایگیری درست و تشخیص زاویه ضربه به شکل جالبی با دروازه بانی فوتبال قابل مقایسه است."

چک از سویی گفت که فرصت بازی کردن با ستارگان هاکی باعث شده تا رویای کودکی اش محقق شود. وی افزود:"با ستارگان بزرگ دنیا مواجه می شوی و به همین خاطر باید انتظار داشته باشی که ضربات خوبی بزنند. دروازه بان هم باید سعی کند که نیت آنها را حدس بزند و فضاها را پر کند که کار دشواری است. حقیقتا لذت بردم. برای من تجربه ای بسیار ارزشمند بود و رویای کودکی ام را تجربه کردم. "

4125