اوبامیانگ برای زمستان فقط دو گزینه دارد

اوبامیانگ برای زمستان فقط دو گزینه دارد

پایگاه خبری فوتبالی - بر خلاف شایعات به نظر می رسد که بر اساس قوانین فیفا، پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابونی حق پیوستن به اتلتیکو مادرید را ندارد.

به گزارش فوتبالی، در ساعات اخیر شایعاتی در مورد انتقال اوبامیانگ به اتلتیکو به عنوان جایگزین ژائو فلیکس مطرح شده بود اما قوانین فیفا اجازه چنین انتقالی را نمی دهد. در حقیقت هیچ بازیکنی حق ندارد که در یک فصل در بیش از دو تیم بازی کند و با توجه به این که اوبامیانگ در این فصل در چلسی و بارسلونا بازی کرده، در هیچ تیم دیگری نمی تواند بازی کند. با این قانون، مهاجم گابونی دو گزینه دارد: یا باید به بارسلونا برگردد یا این که  تا پایان فصل در چلسی بماند.

اوبامیانگ در تابستان گذشته با 12 میلیون یورو از بارسلونا به چلسی ملحق شد که قبل از ان یک بازی لالیگایی برای کاتالان ها در مقابل رایو وایکانو انجام داده بود و هشت دقیقه به میدان رفته بود. از سویی اوبامیانگ پانزده بازی رسمی نیز در چلسی داشته است و بدین ترتیب او حق ندارد که در تیم دیگری در این فصل به جز این دو تیم بازی کند. اگر اوبامیانگ در بازی مقابل رایو به میدان نمی رفت، همچنان شانس حضور در اتلتیکو را داشت اما فعلا این گزینه منتفی است.

4125