مجوز حرفه‌ای پرسپولیس تحت تاثیر یک اختلاف دونفره

مجوز حرفه‌ای پرسپولیس تحت تاثیر یک اختلاف دونفره

پایگاه خبری فوتبالی- آیا اختلاف بازیکن پرسپولیس و وکیلش مجوز حرفه‌ای‌سازی پرسپولیس را با خطر مواجه خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که یکی از شرایط ای اف سی برای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها نداشتن بدهی و پرونده‌ای که موجب به محکومیت شده باشد، است، اختلاف یکی از بازیکنان پرسپولیس و وکیل قانونی‌اش باعث شده تا این شخص علیه یکی از بازیکنان پرسپولیس حکم قطعی بگیرد.

حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس که در نشست خبری مدیر عامل قرمزها حضور داشت بدون نام بردن از بازیکن مدنظر اعلام کرد: "وکیل یک بازیکن پرسپولیس گفت پول من را ندادید و می‌خواهم جلوی مجوز حرفه‌ای‌سازی را بگیرم. این فرد حکم قطعی هم گرفته و گفت حساب را می‌بندد و جلوی مجوز حرفه‌ای را می‌گیرد."

دوام در حالی امروز در نشست خبری از این موضوع پرده‌برداری کرد که طبق این معاون حقوقی قرمزها، رضا درویش از رای صادره علیه این بازیکن و کاری که وکیل او انجام داده است بی اطلاع بوده است.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در ادامه تاکید کرد باشگاه ما بر این است تا در مذاکره با این فرد رضایت او را جلب کرده و اجازه ندهند مشکلی برای مجوز حرفه ای پرسپولیس به وجود بیاید.

هر چند این معاون حقوقی نامی از شخص مورد نظر و یا بازیکن پرسپولیس نبرد اما برخی شنیده‌ها در نشست خبری امروز قرمزها حاکی از این بود که این بازیکن علیرضا بیرانوند است.

7655