مطهری: صحنه‌های قشنگ در تیم من موج می‌زند/ بودجه کافی نداریم

مطهری: صحنه‌های قشنگ در تیم من موج می‌زند/ بودجه کافی نداریم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی نساجی مازندران با بیان اینکه جزو تیم‌هایی هستیم که بودجه کافی نداریم، گفت: شرایط یارگیری سخت شده و دست روی هر بازیکنی می‌گذاریم، قیمت‌ نجومی دارد.

به گزارش فوتبالی، حمید مطهری پس از برتری 2 بر یک نساجی مازندران مقابل فجرسپاسی شیراز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، گفت: به بازیکنان تیمم و هواداران نساجی که در ورزشگاه حضور نداشتند، تبریک می‌گویم. جام حذفی، واقعاً مشکل است، مخصوصاً در دیدار اول که شرایط سختی دارد. تیمی که در رده پایین‌تر باشد انگیزه بیشتری دارد. فجر تیم ریشه‌دار و قابل احترامی است.

وی افزود: در دقایقی از بازی به ویژه وقتی گل اول را زدیم بی‌انگیزه شدیم و فکر کردیم بازی تمام است. با تعویض‌هایی که انجام دادیم سعی کردیم روند بازی را تغییر دهیم. روز گذشته هم دیدید تیم‌های بزرگ مقابل تیم‌های پایین‌تر عذاب کشیدند. فوتبال به هم نزدیک شده و دیگر اینطور نیست که فاصله زیاد باشد. هفته گذشته شکست تلخی داشتیم و همین که تیم را به لحاظ ذهنی و فیزیکی برگرداندیم، کار بزرگی بود. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که نهایت تلاش خود را کردند. فجری‌ها نیز فوتبال قابل قبولی به نمایش گذاشتند و به مهدی رجب‌زاده تبریک می‌گویم.

سرمربی نساجی در رابطه با بازی کردن بازیکنان جوان تصریح کرد: اول فصل درباره این موضوع صحبت کردم، بازی دادن به بازیکن جوان زمان دارد و اگر بی‌موقع بازی دهید، او را تلف کرده‌اید. جوانی که بیاید خودش را به من تحمیل کند، مشکلی برای بازی دادن او ندارم و از خدایم است. به این استعدادها ایمان دارم ولی استفاده از آنها زمان دارد. اگر از بازیکنی زود استفاده کنید، او از دست می‌رود. محمد عباسی، حسین خطیر، احسان قهاری، مصطفی جوادیان و ... بازیکنان جوان ما هستند. به جوادیان در 4 بازی اول بازی دادم؛ آیا او فامیل من است؟ نه، در تمرینات خودش را به من تحمیل کرد. محمد عباسی نیز امروز وارد زمین شد و وظایفش را به نحو احسن انجام داد.

مطهری در مورد دادن بازوبند کاپیتانی به ایوب کلانتری گفت: کار قشنگی بود که قبل از بازی اتفاق افتاد و خودم خبر نداشتم. به بزرگ‌ترهای تیمم تبریک می‌گویم و به نیمکت‌مان گفتم چقدر کار بچه‌ها قشنگ است. بازیکنان ما به این درک رسیده‌اند و یک تیم هستند، چرا که یک روز بازوبند را به علیرضا حقیقی می‌دهند، یک روز اکبر صادقی و یک روز حامد شیری. اینها صحنه‌های قشنگی است که در تیم من موج می‌زند.

وی در پاسخ به این سؤال که تیمش در چه پست‌هایی نیاز به بازیکن جدید دارد، خاطرنشان کرد: جزو تیم‌هایی هستیم که بودجه کافی نداریم. رضا حدادیان با جان و دلش تیمداری می‌کنند. شرایط یارگیری سخت شده و دست روی هر بازیکنی می‌گذاری، قیمت‌ها نجومی است. تا آنجایی که بودجه باشگاه اجازه دهد و تیم‌مان نیاز داشته باشد، سعی می‌کنیم فعالیت داشته باشیم. اگر توانستیم بازیکنی بگیریم این کار را می‌کنیم و اگر نکنیم، باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. درباره خروجی تیم باید یکی دو هفته صبر کنیم. خیلی اهل این نیستم که لیست مازاد بدهم. شاید بازیکنی خودش بخواهد درخواست جدایی بدهد.

سرمربی نساجی مازندران در خصوص اعتراض به داور دیدار امروز گفت: اگر اجازه دهید اصلاً در این باره صحبتی نکنم.

2636