یک شانزدهم جام حذفی| صعود شمالی‌ها و جنوبی‌ها/ پرافتخارها حذف شدند

یک شانزدهم جام حذفی| صعود شمالی‌ها و جنوبی‌ها/ پرافتخارها حذف شدند

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال ملوان با قبول شکست مقابل نفت مسجد سلیمان از دور رقابت‌های جام حذفی کنار رفت. 

به گزارش فوتبالی، مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز از ساعت 14 با برگزاری 7 دیدار پیگیری شد.

در بازی‌های امروز دیدارهای تیم‌های ملوان و نفت مسجد سلیمان، شهرداری همدان و دریا بابل و پارس جنوبی جم و ایمان سبز شیراز در 90 دقیقه با تساوی به پایان رسید تا ادامه این مسابقات به وقت‌های اضافه کشیده شود.

* پایان کار پرافتخارترین‌ها در جام حذفی

در وقت‌های اضافه تیم نفت مسجد سلیمان توانست دو گل به ثمر برساند و در مجموع با نتیجه 3 بر یک ملوان را شکست دهد. گل‌های نفت مسجد سلیمان را در این بازی پیمان میری (7)، حسین شنانی (103) و آریا برزگر (119) به ثمر رساندند و تک گل ملوان را هم سهیل فداکار (77) وارد دروازه حریف کرد. به این ترتیب ملوان به عنوان پرافتخارترین تیم شهرستانی جام حذفی، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

* پارس جنوبی با عبور از نماینده شیراز صعود کرد

پارس جنوبی هم در دقیقه 104 توسط عرفان قهرمانی به گل رسید و توانست با نتیجه یک بر صفر از سد ایمان سبز شیراز عبور کرده و راهی مرحله بعد شود.

* صعود نماینده بابل در پایان ماراتن پنالتی‌ها

دیگر دیدار باقی مانده بین تیم‌های شهرداری همدان و دریا بابل در وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد و کار به ضربات پنالتی کشیده شد. پارسا چاردولی (4) برای شهرداری همدان و امیر محمد منصف (29) برای نماینده بابل گلزنی کردند. در ضربات پنالتی هم تیم دریا بابل موفق شد با نتیجه 8 بر 7 حریف خود را از پیش‌رو بردارد و راهی مرحله بعدی شود.

2636