کاپیتان منچستریونایتد: جایگاهم را پس خواهم گرفت

کاپیتان منچستریونایتد: جایگاهم را پس خواهم گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد اذعان کرد که تمام تلاشش را برای بازپس گیری جایگاهش در ترکیب اصلی انجام خواهد داد. 

به گزارش فوتبالی، مگوایر انگلیسی در حال حاضر گزینه سوم اریک تن هاگ در قلب خط دفاع منچستریونایتد بعد از رافائل واران و لیساندرو مارتینز است. او به خاطر عملکرد نسبتاً ضعیفش در زمان حضور در الدترافورد، همیشه مورد هجوم رسانه‌ها و مرم قرار گرفته. با این حال او در دیدار شب گذشته منچستریونایتد برابر چارلتون اتلتیک که با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید، توانست 90 دقیقه بازی کند. 

به نقل از سایت گل، مگوایر بعد از پیروزی مقابل چارلتون و راهیابی به جمع چهار تیم برتر جام اتحادیه به خبرنگاران گفت: "احساس خوبی دارم. هفته گذشته نیز مقابل بورنموث بازی کردم. بعد از اینکه جام جهانی به پایان رسید، کمی بدشانسی آوردم. مریض شدم و نتوانستم تا 2 هفته به خوبی تمرین کنم. حالا حس خوبی داریم. مدافعان وسط خوبی در این باشگاه داریم و می دانید که رقابت فشرده‌ای برقرار است، اما من تسلیم نخواهم شد و به زودی جایگاهم را پس خواهم گرفت."

"باید برای یونایتد جام و موفقیت به ارمغان بیاوریم. تاریخ این باشگاه مختص به پیروزی‌های بزرگ و خاطره انگیز است. مدت زیادی است که جام نبرده‌ایم."

4416