النصر به کاپیتان بارسلونا چه رقمی را پیشنهاد داده است؟

النصر به کاپیتان بارسلونا چه رقمی را پیشنهاد داده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که باشگاه النصر عربستان به طور جدی به دنبال جذب سرخیو بوسکتس کاپیتان حال حاضر بارسلونا است چرا که قرارداد بوسکتس در انتهای این فصل با آبی و اناری ها به پایان می رسد و به این ترتیب او تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه النصر عربستان با کریستیانو رونالدو تا سال 2025 قرارداد بست و سالانه 200 میلیون یورو به ستاره پرتغالی دستمزد می دهد. اکنون به گفته ESPN، باشگاه النصر به کاپیتان بارسلونا پیشنهاد دستمزد سالانه 13 میلیون یورو را داده است که با توجه به شرایط بوسکتس عدد خوبی به حساب می آید. در واقع رقم دریافتی رونالدو یک رقم نجومی است و همین قضیه باعث می شود که دستمزد سایر بازیکنان کم به نظر برسد اما این گونه نیست.

بوسکتس پیشنهاد هایی هم از لیگ آمریکا دارد و باید میان النصر و آن ها تصمیم گیری کند. از سوی دیگر ژاوی هرناندز خواستار این است که سرخیو بوسکتس قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کند و همچنان در جمع آبی و اناری پوشان بماند.

سرخیو بوسکتس در حال حاضر 34 سال دارد. او در جام جهانی 2022 قطر کاپیتان تیم ملی اسپانیا بود و دعوت شدنش از سوی انریکه باعث انتقاداتی شد اما انریکه، سرمربی برکنار شده تیم ملی اسپانیا از او دفاع کرد.

1470