مهاجمی که تابستان گذشته از بارسلونا جدا شد به لالیگا بر می‌گردد؟

مهاجمی که تابستان گذشته از بارسلونا جدا شد به لالیگا بر می‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابونی که در تابستان گذشته از بارسلونا جدا شد و راهی چلسی شد، دوباره می خواهد به لالیگا برگردد چرا که شرایط برای او در جمع آبی های لندن اصلا به آن شکلی که فکرش را می کرد، پیش نرفته است.

به گزارش فوتبالی، اوبامیانگ توسط توماس توخل به باشگاه چلسی آورده شد. در واقع مربی آلمانی می خواست از این مهاجم سرعتی در تاکتیک های خود استفاده کند اما توماس توخل در اوایل فصل اخراج شد و پس از این که گراهام پاتر هدایت چلسی را بر عهده گرفت، اوضاع برای پیر امریک اوبامیانگ اصلا خوب پیش نرفت و به نظر می رسد که سرمربی جدید چلسی اعتقادی به اوبامیانگ ندارد.

این مهاجم گابونی در شکست سنگینی که اخیرا چلسی مقابل منچستر سیتی متحمل شد در ترکیب تیمش حضور نداشت و همین قضیه به خوبی نشان می دهد که گراهام پاتر اعتقادی به او ندارد. اوبامیانگ در این فصل در 16 بازی در تمامی رقابت ها برای چلسی تنها 3 گل به ثمر رسانده است که این یک آمار بسیار ضعیف به حساب می آید.

به گفته روزنامه دیلی میل، اوبامیانگ می خواهد در اولین فرصت از چلسی جدا شود و به نظر می رسد که همین ژانویه فرصت مناسبی باشد. در لالیگا تیمی مثل اتلتیکو مادرید از مشتری های او است و باید دید که اوبامیانگ به جمع شاگردان سیمئونه اضافه می شود یا خیر.

1470