محکومیت بارسلونا به پرداخت غرامت به بازیکنی که با ایمیل اخراج شد

محکومیت بارسلونا به پرداخت غرامت به بازیکنی که با ایمیل اخراج شد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا موظف شد که مبلغ 7.5 میلیون پوند را به یکی از بازیکنان سابقش که از طریق ایمیل اخراج شده بود، بپردازد.

به گزارش فوتبالی، ماتیوس فرناندز هافبک برزیلی درد ژانویه 2020 با شش میلیون پوند از پالمیراس به بارسلونا ملحق شد. فرناندز مدتی قرضی به وایادولید رفت و فقط سه بازی در این تیم داشت و تیم کاتالان به این نتیجه رسید که اینده ای برایش در نیوکمپ در راه نخواهد بود.  فرناندز مجموعا 17 دقیقه در تیم بزرگسالان بارسلونا بازی کرد.

ماتیوس فرناندز تا پایان فصل 25-2024 با بارسلونا قرارداد داشت اما تیم کاتالان در تابستان 2021 تصمیم گرفت که به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کند. بارسلونا از طریق ایمیل به ماتیوس اطلاع داد که قراردادش فسخ شده است. فرناندز از این تصمیم به شدت ناراحت شد و تصمیم گرفت که از بارسلونا شکایت کند و خواستار غرامت 13 میلیون پوندی شد. حالا دادگاه کاتالونیا بخشی از درخواستش را پذیرفته و بارسلونا را به پرداخت 7.5 میلیون پوند به عنوان غرامت محکوم کرده است.

فرناندز در مورد جدایی خود گفته بود:"از فسخ قراردادم خبر نداشتم و وقتی به من گفتند که چنین اتفاقی افتاده، باور نمی کردم. در خانه بودم و می خواستم با همسرم بیرون  بروم و پیامی از باشگاه در مورد آدرس ایمیلم دریافت کردم. بعد از آن به من ایمیل زدند. هیچ صحبتی با من نکردند و حتی تماسی هم نگرفتند تا خداحافظی کنند."

فرناندز بعد از ترک بارسلونا به پالمیراس برگشت و بعد از آن هم قرضی به پارانائنزه و برگانتینو رفته است. 

4125