پست اینستاگرامی رونالدو از تمرینش در النصر

پست اینستاگرامی رونالدو از تمرینش در النصر

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی در حال حاضر با تیم النصر تمرین می کند تا بتواند خودش را با هم تیمی های جدیدش هماهنگ کند و برای اولین بازی خود در تیم عربستانی آماده شود.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو به خاطر دو جلسه محرومیتی که در انگلیس با آن مواجه شد، اکنون در لیگ عربستان از حضور در دو بازی محروم است که اولین جلسه محرومیت خود را پشت سر گذاشت. رونالدو در بازی النصر مقابل الطائی محروم بود که النصر در این بازی با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. اکنون تنها یک جلسه از محرومیت رونالدو باقی مانده است.

رونالدو در بازی النصر مقابل الشباب عربستان هم حضور نخواهد داشت و به این ترتیب اولین بازی ستاره پرتغالی در باشگاه عربستانی مقابل الاتفاق خواهد بود.

کریستیانو رونالدو در حال حاضر تمرینات خود را با باشگاه النصر انجام می دهد. او به تازگی یک پست اینستاگرامی از تمرینات خود در باشگاه النصر منتشر کرده و نوشته است:" حالت کار "

در واقع رونالدو نشان داده که در حال حاضر روی شروع خوب با النصر متمرکز شده است. او در مراسم معارفه خود گفته بود که کارش در فوتبال اروپا به پایان رسیده است و می خواهد چالش های جدید را در فوتبال آسیا تجربه کند.

1471