بازیکنی که باعث شد تا نبود گابریل ژسوس در آرسنال حس نشود

بازیکنی که باعث شد تا نبود گابریل ژسوس در آرسنال حس نشود

پایگاه خبری فوتبالی - گابریل ژسوس یکی از خریدهای مهم تابستانی آرسنال بود.

به گزارش فوتبالی، مهاجم برزیلی از منچسترسیتی راهی تیم لندنی شد که شروع فصل فوق العاده ای داشت و ثابت کرد که سرمایه گذاری 50 میلیون یورویی برایش اشتباه نبوده است. زمانی که گابریل ژسوس در جام جهانی در اردوی تیم ملی برزیل مصدوم شد، بسیاری از هواداران آرسنال نگران شدند. بازیکن برزیلی باید تحت عمل جراحی قرار می گرفت و به مدت سه ماه به ریکاوری می پرداخت. اما به نظر می رسد که ارسنال فعلا نبود ژسوس را حس نکرده چرا که ادی انکتیا عملکرد درخشانی داشته است.

مهاجم انگلیسی به خوبی جای ژسوس را پر کرده است. این بازیکن در مقابل آکسفورد یونایتد دو گل به ثمر رساند. انکتیا در این فصل هفت گل زده است آن هم در حالی که ساکا، ماریتنلی و اودگارد روی هم هفت گل زده اند. میکل آرتتا در مورد درخشش انکتیا گفت:" انتظار ما از هر بازیکنی همین است. انگیزه بالایی داریم. باید گل بزنیم و او همین کار را انجام می دهد. ادی نشان داده که بازیکن فوق العاده ایست، استارت های خوبی می زند و با تصمیم هایش کیفیتش را نشان می دهد."

انکتیا 23 ساله یکی از بازیکنان مورد اعتماد آرتتا در سالهای اخیر بوده که در چهار بازی اخیر مقابل وستهام، برایتون، نیوکاسل و آکسفورد یونایتد فیکس بوده و در این بازیها چهار گل زده است. مدیران آرسنال تلاش هایی برای خرید بازیکنانی نظیر میخایلو مودریک، مارکوس تورام و ژائو فلیکس داشته اند اما به نظر می رسد که با حضور انکتیا تا حد زیادی خیالشان راحت است.

4125