خداحافظی کاپیتان تیم ملی فرانسه از بازی‌های ملی

خداحافظی کاپیتان تیم ملی فرانسه از بازی‌های ملی

پایگاه خبری فوتبالی - هوگو لوریس، دروازه بان و کاپیتان تیم ملی فرانسه تصمیم گرفت که از بازی های ملی خداحافظی کند و به این ترتیب دیگر او را در تیم ملی فرانسه نخواهیم دید.

به گزارش فوتبالی، هوگو لوریس که سابقه قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه را دارد، پس از انجام 145 بازی برای تیم ملی فرانسه تصمیم گرفت از تیم ملی کشورش خداحافظی کند. لوریس در جام جهانی 2022 قطر هم به همراه تیم ملی فرانسه به فینال جام جهانی رسید اما نتوانست جام را بالای سر ببرد. لوریس تنها بازیکن تیم ملی فرانسه بود که از جام جهانی 2010 در تیم ملی کشورش حضور داشت.

به نقل از روزنامه اکیپ فرانسه، هوگو لوریس در مصاحبه ای که با این رسانه داشته است، تصمیم خود برای خداحافظی از تیم ملی فرانسه را علنی کرده است. این دروازه بان 14 سال در تیم ملی فرانسه حضور داشته است.

لوریس در حال حاضر کاپیتان باشگاه تاتنهام نیز هست. او از سال 2012 در تاتنهام حضور دارد. لوریس در فوتبال باشگاهی فرانسه در تیم هایی مثل نیس و لیون حضور داشته است و از آن جا توانسته است رشد کند و راهی فوتبال باشگاهی انگلیس و تیم ملی فرانسه شود. لوریس در حال حاضر 36 سال سن دارد.

1471