واکنش مولر به شایعه خداحافظی از تیم ملی آلمان

واکنش مولر به شایعه خداحافظی از تیم ملی آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - توماس مولر خداحافظی با تیم ملی آلمان را رد کرد و گفت همیشه در خدمت مانشافت خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، بعد از حذف زودهنگام و غیرمنتظره آلمان از جام جهانی قطر، توماس مولر در لحظاتی که بازیکنان مانشافت هم مثل هوادارانش خشمگین بودند، در یک مصاحبه تلویزیونی جملاتی را مطرح کرد که تمایل او برای خداحافظی با بازی‌های ملی تعبیر شد.

اما مولر امروز در یک مصاحبه تمایلش برای خداحافظی با مانشافت را تکذیب کرد و گفت تا هر زمان که به او نیاز داشته باشند در خدمت تیم ملی خواهد بود.

ستاره پا به سن گذاشته بایرن مونیخ در این باره گفت: "بعد از حذف شدنمان از مرحله گروهی جام جهانی قطر، به این مسئله فکر کردم. و البته در این مدت با هانسی فلیک هم در تماس بودم. من، به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای، تا زمانی که به من نیاز داشته باشند، در خدمت تیم هستم. اینکه از بازی‌های ملی بازنشسته می‌شوم یا این اتفاق چه زمانی می‌افتد به تصمیم سرمربی تیم ملی بستگی دارد."

مولر این روزها به همراه تیم باشگاهی‌اش بایرن مونیخ در قطر به سر می‌برد، چرا که باواریایی‌ها، پیش از شروع دوباره بوندسلیگا، یک کمپ تمرینی در این کشور که چند هفته پیش میزبان جام جهانی بود برگزار کرده‌اند.

ستاره آلمانی در ادامه گفت: "ما می‌خواهیم دوباره موفق بشویم و باید این کار را بکنیم. سرمربی ما گزینه‌های زیادی در اختیار دارد که خیلی از آن‌ها بازیکن‌های جوان هستند. من هیچ نگرانی یا اضطرابی ندارم، ولی اگر مربی تیم به من نیاز داشته باشد، حتما و با تمام قوا در خدمت تیم خواهم بود."

4416