پیشنهاد النصر به کاپیتان دورتموند: یک دهم دستمزد رونالدو

پیشنهاد النصر به کاپیتان دورتموند: یک دهم دستمزد رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره و کاپیتان محبوب بروسیا دورتموند ممکن است که در این تابستان از این تیم جدا شود.

به گزارش فوتبالی، مارکو رویس کاپیتان بروسیا دورتموند ممکن است که به هم تیمی جدید کریستیانو رونالدو تبدیل شود. النصر می خواهد ستارگان دیگری را هم در کنار رونالدو به خدمت بگیرد و در نظر دارند که رویس را در پایان فصل و با اتمام قرارداد با دورتموند به صورت رایگان به خدمت بگیرند.

پیشنهاد مالی دورتموند به رویس سالی 20 میلیون یوروست یعنی یک دهم دستمزد رونالدو. البته مارکو در تیم آلمانی سالی 12 میلیون یورو دستمزد می گیرد و بدین ترتیب دستمزدش در النصر به شکل قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

در حال حاضر دورتموند همچنان احتمال تمدید قرارداد رویس را رد نکرده اما فقط به شرطی این کار را انجام می دهند که این مهاجم حاضر به کاهش دستمزدش شود. مشخص نیست که آیا رویس حاضر می شود که با دستمزدی کمتر از دستمزد کنونی خود در دورتموند بماند یا این که به سراغ پیشنهاد اغواکننده النصر می رود.رویس در دوران فوتبالش به علت مصدومیت های پرشمار هرگز به چیزی که در موردش انتظار می رفت، دست پیدا نکرد اما در هر صورت در این فصل نیز در 12 بازی و 903 دقیقه حضور داشته و از بازیکنان کلیدی ادین ترزیچ به شمار می رود. رویس در این فصل سه گل و چهار پاس گل داشته است.

4125