رسمی؛ ستاره سابق رئال مادرید از فوتبال بازنشسته شد

رسمی؛ ستاره سابق رئال مادرید از فوتبال بازنشسته شد

پایگاه خبری فوتبالی - گرت بیل بازیکن ولزی در سن 33 سالگی در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که از فوتبال ملی و باشگاهی بازنشسته شده است و حضور در جام جهانی قطر به معنی پایان دوران فوتبالش بوده است.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل که تجربه حضور در تیم هایی نظیر رئال مادرید، تاتنهام، ساوتهمپتون و لس آنجلس اف سی را دارد، پیش از این گفته بود که بعد از جام جهانی قصد بازنشستگی را ندارد اما نظرش را عوض کرد. 

بیل در بیانیه ای در اینستاگرام خود نوشته است:" پس از بررسی و تفکر باید بازنشستگی خود را از فوتبال باشگاهی و ملی اعلام کنم. بی اندازه خوش شانس بودم که توانستم به رویای خود در بازی کردن به ورزش محبوبم دست پیدا کنم. در فوتبال برخی از بهترین لحظات زندگی خود را داشتم. در این هفده سال به اوج قله ها رسیدم و تکرار ان غیرممکن است. مهم نیست که فصل بعدی زندگی برای من چگونه خواهد بود. از اولین لمس توپم در ساوتهمپتون تا آخرین ضربه در لس آنجلس اف سی و اتفاقاتی که بین آنها افتاد، دوران باشگاهی من را شکل داد و این افتخار بزرگی برای من است و به خاطرش سپاسگزار هستم. بازی کردن و کاپیتانی در تیم ملی کشورم در 111 بازی نیز رویایی بود که به حقیقت پیوست.سپاسگزاری از همه افرادی که در این مسیر نقش داشتند، مثل یک ماموریت غیرممکن است. به همه افرادی که از زمان 9 سالگی به من کمک کردند تا زندگی ام را تغییر بدهم و دوران فوتبالم را به شکلی پیش ببرم که حتی نمی توانستم رویایش را داشته باشم، احساس دین می کنم. از باشگاه های سابقم ساوتهمپون، تاتنهام، رئال مادرید و در نهایت لس آنجلس اف سی متشکرم. از همه مربیان قبلی ام، اعضای تیم ها، هم تیمی ها، هواداران متعصب، وکلا و دوستان و خانواده بی نظیرم تشکر می کنم، تاثیری که شما روی من گذاشتید، غیرقابل اندازه گیری است.از والدینم و خواهرم تشکر می کنم که بدون کمک آنها در روزهای اولیه و بدون چنین بنیان محکمی نمی توانستم اکنون چنین بیانیه ای را بنویسم پس از شما ممنونم که من را در این مسیر قرار دادید و همیشه از من حمایت کردید. از همسرم و فرزندانم تشکر می کنم که با حمایت و محبت خود در این مسیر به من کمک کردند. در همه فراز و نشیب ها در کنار من بودند و من را ثابت قدم نگه داشتند. شما به من انگیزه می دهید تا بهتر شوم و به شما افتخار می کنم. پس به سراغ بخش بعدی زندگی خود می رفتم. زمان تغییر و تحول رسیده است. این فرصتی برای چالش بعدی است."

4125