سوال روز/ چرا علیپور به پرسپولیس برنگشت؟

سوال روز/ چرا علیپور به پرسپولیس برنگشت؟

پایگاه خبری فوتبالی- چرا بازگشت مهاجم لژیونر ایرانی به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی منتفی شد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که پس از جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا از جمع قرمزها تصور می‌شد مدیران پرسپولیس شرایط لازم را برای بازگشت علی علیپور از لیگ پرتغال فراهم کنند اما همانطور که حتما در جریان هستید، این انتقال در نیم فصل میسر نخواهد شد.

علیپور در ابتدای فصل نیز موردتوجه پرسپولیس قرار داشت اما ترجیح داد رویای خود را در فوتبال اروپا دنبال کند.  شرایط خاص پرسپولیس، اما باعث شد که یحیی گل‌محمدی و همکارانش نیم نگاهی به جذب این بازیکن داشته باشند اما مهمترین مشکل پرداخت مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن بود.

با توجه به اینکه علیپور تحت قرارداد باشگاه ژیل ویسنته پرتغال است، قرمزها در صورت انتقال علیپور باید با باشگاه پرتغالی توافق و حداقل مبلغی بین 250 تا 300 هزار دلار برای رضایتنامه او به حساب باشگاه پرتغالی واریز کنند. به همین دلیل، بازگشت این بازیکن به پرسپولیس در این مقطع، منتفی شد.

علیپور که سابقه آقای گلی در پرسپولیس را در کارنامه دارد و در طول دوران حضورش در این تیم 56 گل به ثمر رسانده است، در پایان فصل قراردادش با این باشگاه پرتغالی به پایان می‌رسد و باید منتظر ماند و دید آیا در آن زمان مدنظر قرمزها خواهد بود یا نه. در هر حال با توجه به نرخ ارز و یورو که امروز حدود 43300 تومان بود، بعید است که فعلا علیپور و حتی دیگر لژیونرها بخواهند به ایران بازگردند.