مهدی ترابی: فشار فضای مجازی برایم مهم نیست

مهدی ترابی: فشار فضای مجازی برایم مهم نیست

پایگاه خبری فوتبالی-بازیکن پرسپولیس با پایان‌یافتن جلسه کمیته‌انضباطی عنوان کرد :جلسه خیلی خوبی بود.ان‌شاءالله اتفاق خوبی بیفتد تا نه من و نه موسوی ضرر کنیم.

به گزارش فوتبالی‌،مهدی ترابی بعد از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه خیلی خوبی بود.ان‌شاءالله اتفاق خوبی بیفتد تا نه من و نه موسوی ضرر کنیم. 

وی در مورد اینکه چرا این جلسه اینقدر طولانی شد، گفت: جلسه دوستانه‌ای بود. مشکلی که نبود همانجا هم بعد از بازی گفتم یک اتفاق فوتبالی بود که رقم خورد و این مسائل پیش می‌آید. ضربان در بازی بالا است، متأسفانه در آن لحظه من از کوره در رفتم در آن لحظه و از مردم باید عذرخواهی کنیم زیرا مردم داشتن این بازی را نگاه می‌کردند شاید انتظار نداشتن که من اینگونه عصبی شوم. به هر حال این اتفاق رخ داد. این ا تفاق قطعاً فوتبالی بوده و ان‌شاءالله ختم به خیر می‌شود.

وی در مورد اینکه تا حالا سابقه نداشت اینقدر عصبانی شوید، گفت: به هر یکسری صحبت شد و کری خوانده شد اما من نباید عصبانی می‌شدم. صحبت‌ها بسیار دوستانه بود آقای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی به صورت خاص نگاه می‌کردند و دوست داشتن کمک کنند امیدوارم یک رأی خیی خوب صادر شود.

ترابی در مورد اینکه دستور محرومیت موقت شما و موسوی بای بازی فردا پابرجا است یا خیر، گفت: قرار شد تصمیم‌گیری کنند و اعلام کنند.

وی در مورد اینکه این اتفاق در فضای مجازی خیلی پر سروصدا شد و آیا انتظار چنین چیزی را داشتید، عنوان کرد: شما هم قطعاً با این سؤال‌تان می‌خواهید یک جنجال جدید در فضای مجازی بیندازید. بحث با اینها کاملاً فوتبالی بود موسوی سابقه حضور در استقلال را داشت و من هم پرسپولیسی هستم. کری رد و بدل شد و تمام شد. همانجا هم بعد از بازی این را  اعلام کردم اما چون به نفع یکسری از رسانه‌ها نبود رویش مانور نکردند و گذاشتند حرف‌های دیگری زده شود که اینها هم قطعاً معلوم‌الحالند.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه در این مدت فشار زیادی روی او ایجاد شده است، گفت: فشار از کجا؟ فشار فضای مجازی منظورتان است؟ واقعیت این است اصلاً فضای مجازی برای من مهم نیست. آن چیزی که به آن فکر می‌کنم کف جامعه‌مان است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای‌مان بیفتد.

9098