نظر سرمربی جدید پرتغال در مورد آینده رونالدو

نظر سرمربی جدید پرتغال در مورد آینده رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مارتینز اسپانیایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی پرتغال معارفه شد که در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود گفت که قصد دارد که با کریستیانو رونالدو در مورد اینده اش جلسه بگذارد.

به گزارش فوتبالی،  مارتینز جایگزین فرناندو سانتوس روی نیمکت پرتغال شد تا دوره جدیدی برای این تیم آغاز شود. روبرتو در شش سال اخیر هدایت تیم ملی بلژیک را به عهده داشت. مارتینز 49 ساله در کنفرانس مطبوعاتی دوشنبه گفت:" خیلی هیجان زده هستم که در این جا حضور دارم. بسیار خوشحالم که سرمربی یکی از با استعدادترین تیم های ملی دنیا شده ام. از اولین باری که با رییس فدراسیون صحبت کردم، می دانم که این پروژه ورزشی به من انگیزه خواهد داد. درک  می کنم که  توقعات و اهداف بزرگی وجود دارد اما افراد توانمندی در فدراسیون مشغول به کار هستند و هیجان زیادی دارم که با هم بتوانیم به اهدافمان دست پیدا کنیم."

مطابق انتظار مهمترین سوال از مارتینز در مورد آینده رونالدو بود. ستاره 37 ساله راهی النصر عربستان شده است و خیلی ها می خواهند بدانند که ایا آینده ای در تیم ملی پرتغال دارد یا نه. مارتینز که کاملا انتظار چنین سوالی را داشت، بیان کرد:"تصمیم های فوتبالی باید درون زمین گرفته شوند. من از آن مربیانی نیستم که در دفترم تصمیم بگیرم بلکه بر اساس عملکرد بازیکنان درون زمین تصمیم می گیرم. می خواهم با تمامی بازیکنان  حاضر در لیست 26 نفره جام جهانی اخیر تصمیم بگیرم. این نقطه شروع برای من خواهد بود و رونالدو هم یکی از نفرات در لیست است. 19 سال در تیم ملی حضور داشته است. باید با هم جلسه بگذاریم و صحبت کنیم."

4125