واکنش رئال مادرید به توهین رییس فدراسیون فرانسه به زیدان

واکنش رئال مادرید به توهین رییس فدراسیون فرانسه به زیدان

پایگاه خبری فوتبالی - صحبت های عجیب نوئل لوگرائت رییس فدراسیون فوتبال فرانسه خیلی ها را شگفت زده کرده است و حالا رئال مادرید نیز در بیانیه ای رسمی خواستار عذرخواهی وی شده است.

به گزارش فوتبالی، لوگرائت در صحبت های اخیرش به زیدان حمله کرده و مدعی شده که مربی فرانسوی از طریق خبرنگاران به دنبال بازارگرمی برای خودش است تا مشتری پیدا کند و از طرفی گفته است که حتی اگر زیدان با او تماس بگیرد هم جوابش را نمی دهد! پس از امباپه و وزیر ورزش فرانسه حالا رئال مادرید نیز در بیانیه ای رسمی از صحبت های لوگرائت انتقاد کرده است. باشگاه رئال مادرید در حمایت از اسطوره و مربی و بازیکن سابق خود نوشته است:

باشگاه رئال مادرید از صحبت های ناخوشایند از جانب نوئل لوگرائت رییس فدراسیون فوتبال فرانسه در مورد زین الدین زیدان یکی از بزرگترین اسطوره های ورزش جهان ابراز تاسف می کند.  این صحبت ها بی احترامی به یکی از مورد تحسین ترین شخصیت ها برای هواداران فوتبال در کل دنیاست و باشگاه ما انتظار عذرخواهی سریع السیر را دارد. زین الدین زیدان قهرمان جهان و اروپا از پیراهن کشورش در مقابل پیراهن های پرشمار دیگر دفاع کرد و نمادی از ارزشهای ما بود و این را در دوران بازی و مربیگری خود نیز ثابت کرد.  صحبت های رییس فدراسیون فوتبال فرانسه صحبت هایی ناخوشایند از جانب فردی در این نهاد است  که حرفهای ناخوشایندی در مورد کریم بنزما، کاپیتان ما، برنده توپ طلا و قهرمان لیگ ملت های اروپا با فرانسه در سال 2021 و  برنده پنج چمپیونزلیگ زده است."

4125