آگوئرو دوباره برای بارسلونا بازی می‌کند؛ مهمان ویژه در شب زرد

آگوئرو دوباره برای بارسلونا بازی می‌کند؛ مهمان ویژه در شب زرد

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو آگوئرو دوباره فوتبال بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم آرژانتینی در روز هشتم بهمن در تیم بارسلونا گوایاکوئیل در کشور اکوادور بازی خواهد کرد. آگوئرو به عنوان ستاره مهمان در "شب زرد" حضور پیدا خواهد کرد. این بازی قرار است که نقش معارفه تیم اکوادوری به هوادارانش برای فصل جدید را داشته باشد. سرجیو آگوئرو در گفتگوی آنلاین با کارلوس آلخاندرو الفارو مورنو بازیکن اسبق فوتبال اکوادور و مدیر کنونی باشگاه بارسلونا گوایاکوئیل این خبر را تایید کرد. آگوئرو بیان کرد:" با هیجان منتظرم که در ان جا باشم و سرگرم خواهد شد. تست های مربوط به قلبم را داده ام، شرایط خوبی دارم و تمرین کردن را شروع کرده ام و می توانم در شب زرد حضور داشته باشم. امیدوارم که بتوانم لذت ببرم و حس خوبی درون زمین داشته باشم. حس خوبی دارم. چیپ در بدنم کار گذاشته شده تا تحت کنترل باشم و بدین ترتیب می توانم بازی کنم و پانزده روز دیگر با دوستانم در بارسلونای اسپانیا نیز بازی دیگری خواهم داشت."

آگوئرو به علت مشکل قلبی در دسامبر 2021 مجبور شد که فوتبال را کنار بگذارد. آگوئرو در طول جام جهانی هم در مورد حضورش در اکوادور گفته بود:" برای شام خوردن در قطر از هتل خارج شده بودم که برخی هواداران بارسلونای اکوادور من را شناختند و از من خواستند که در شب زرد حضور داشته باشم. مجبور بودم که ساکت بمانم تا این سورپرایز را به آنها لو ندهم. "

در سالهای اخیر رونالدینیو، دیگو فورلان، کاکا، پیرلو، دل پیرو ، ماسکرانو و ته وز در "شب زرد" هواداران بارسلونا گوایاکوئیل حضور پیدا کرده بودند.

4125