واکنش ژاوی به پیروزی شیرین مقابل اتلتیکو مادرید

واکنش ژاوی به پیروزی شیرین مقابل اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در این هفته از رقابت های لالیگا، بارسلونا و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه متروپولیتانو به مصاف هم رفتند و در نهایت بارسلونا موفق شد با نتیجه یک بر صفر در این بازی به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با پیروزی در این بازی اکنون با سه امتیاز بیشتر از رئال مادرید، صدرنشین جدول لالیگا است. ژاوی هرناندز درباره پیروزی شیرین شاگردانش مقابل اتلتیکو مادرید گفت:« به زحمت افتادیم و می دانیم چگونه در آن شرایط طاقت بیاوریم و می دانیم که چقدر مهم است که کلین شیت کردیم. مقابل اسپانیول شایسته نتیجه بهتری بودیم. با این حال امشب بدون انجام بازی خوب، سه امتیاز گرفتیم. این سه امتیاز برای آینده در روحیه و اعتماد به نفس ما تاثیر بسیار زیادی دارد. برنامه ما در بازی این بود که تسلط داشته باشیم، مالکیت داشته باشیم و به بهترین شکل ممکن حمله کنیم. 

سرمربی آبی و اناری ها در ادامه افزود:« مقابل اسپانیول خوب بازی کردیم اما نتوانستیم ببریم. مقابل اتلتیکو مادرید رویکرد فوق العاده ای داشتیم. همه به سختی تلاش کردند، تیم تمام توانش را گذاشت و این چیزی است که از این بازی یاد می گیریم. رقیب مستقیم را شکست دادیم و خودمان را به عنوان مدعی قهرمانی لالیگا نشان دادیم.

1470