پیشنهاد برزیلی برای یکی از ستارگان تیم ملی آرژانتین

پیشنهاد برزیلی برای یکی از ستارگان تیم ملی آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - سایت TNT Sports در برزیل گزارش داده است که باشگاه اینترناسیونال پورتو الگره برای جذب آنخل دی ماریا دست به کار شده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه برزیلی در نظر دارد که دی ماریا را در تابستان و با اتمام قراردادش با یوونتوس به خدمت بگیرد. این بازیکن یکی از ستارگان آرژانتین در جام جهانی قطر بود که قراردادش با یوونتوس تا تابستان 2023 اعتبار دارد و برنامه ای برای تمدید ندارد. دی ماریا در تابستان به بازیکن ازاد تبدیل می شود و بسیاری از باشگاه ها در تلاش هستند تا این بازیکن را به خدمت بگیرند.

باشگاه پورتو الگره در تلاش است تا دی ماریا را به ترکیبش اضافه کند هر چند که هنوز مذاکره ای به صورت جدی و رسمی صورت نگرفته است. مشکل این است که دی ماریا رویای بازگشت به روساریو سنترال را دارد و به همین خاطر احتمال این که راهی لیگ آرژانتین شود خیلی بیشتر از این است که مسیرش را به سوی فوتبال برزیل کج کند.

بر اساس قوانین، دی ماریا از روز اول ژانویه یعنی شش ماه مانده به اتمام قراردادش می تواند با مشتریانش مذاکره کند. این بازیکن تجربه سالها حضور در فوتبال اروپا و بازی کردن در تیم هایی نظیر پی اس جی، رئال مادرید و منچستریونایتد را هم در کارنامه اش دارد.

4125