دلیل تبریک نگفتن ستاره سابق فوتبال آرژانتین به مسی

دلیل تبریک نگفتن ستاره سابق فوتبال آرژانتین به مسی

پایگاه خبری فوتبالی - کارلوس ته وز بازیکن اسبق فوتبال آرژانتین در مصاحبه با رادیو میترو در مورد تجربه مربیگری خود در روساریو سنترال صحبت کرد و البته در مورد قهرمانی تیم ملی کشورش در جام جهانی نیز صحبت هایی داشت. 

به گزارش فوتبالی، ته وز در پاسخ به این پرسش که چرا به خاطر قهرمانی جام جهانی به مسی تبریک نگفته، بیان کرد:" دلم برای بوکا جونیورز یا فوتبال تنگ نشده است چرا که دیگر از دنیای فوتبال خسته شده ام. جام جهانی را به ندرت دیدم. بازیهای فرانسه را بیشتر دیدم چرا که این تیم را دوست داشتم. پیام تبریک به مسی ندادم چرا که احتمالا تلفنش از پیام ها منفجر شده است. خیلی خوشحال شدم که بچه هایم به خاطر گلهایش جشن می گرفتند و خوشحال بودند."

ته وز می گوید که دلیل جدا شدنش از روی نیمکت روساریو سنترال به خاطر مسائل ورزشی نبوده است:"این شانس را داشتم که در سنترال بمانم اما به خاطر مسائل غیروررزشی در این تیم نماندم. بعد از ترک سنترال از باشگاه ایندپندینته نیز با من تماس گرفتند. در حال حاضر از زندگی لذت می برم. در کنار خانواده ام هستم و دوست دارم که محبت آنها را حس کنم. مربیگری تجربه خوبی بود و دوست داشتم. بخش تاکتیکی را بیشتر از بقیه چیزها دوست داشتم. در حال حاضر خیلی سخت است که در فوتبال ارژانتین بتوان یک پروژه خوب را پیدا کرد. فقط سه، چهار تیم می توانند چنین کاری را انجام بدهند. در حال حاضر نیازی نیست که هدایت تیمی را بی دلیل به عهده داشته باشم بلکه یک پروژه جذاب می تواند من را مجذوب کند."

4125