دشمن درجه یک مسی، جانشین رونالدو در منچستریونایتد؟

دشمن درجه یک مسی، جانشین رونالدو در منچستریونایتد؟

پایگاه خبری فوتبالی - پس از جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد و انتقالش به النصرف شیاطین سرخ به دنبال خرید در خط حمله هستند تا ترکیب اریک تن هاگ برای تورنمنت های پیش رو تقویت شود.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد پس از جستجوهای پرشمار به نظر می رسد که به سراغ خرید ووت وگهورست مهاجم هلندی رفته است. این مهاجم همان شخصی است که لیونل مسی در پایان بازی آرژانتین و هلند در یک چهارم نهایی جام جهانی به او توهین کرد و خطاب به او گفت:" به چه نگاه می کنی، احمق؟"

وگهورست بازیکنی تحت قرارداد با برنلی است که قرضی در بشیکتاش ترکیه حضور داشته است. مهاجم هلندی در روزهای اینده به صورت قرضی با بند خرید راهی یونایتد می شود چرا که یونایتد برای خرید وی با برنلی به توافق رسیده است.

این مهاجم که نتوانست جلوی سقوط برنلی را بگیرد، حالا دوباره به لیگ انگلیس برمی گردد و به دوران حضور قرضی خود در بشیکتاش خاتمه خواهد بخشید. بند قطعی شدن انتقال وگهورست به یونایتد نیز ده میلیون یورو خواهد بود.

وگهورست مهاجمی با 197 سانتی متر قد است که شنبه  گذشته در پیروزی بشیکتاش مقابل کاظم پاشا گلزنی کرد و در این فصل در لیگ ترکیه با هشت گل و چهار پاس گل عملکرد خوبی داشته است. این مهاجم هر چند که سالهاست در فوتبال اروپا حضور دارد اما در جام جهانی قطر به خاطر دبل مقابل آرژانتین مورد توجه قرار گرفت. این بازیکن توانست هلند را به بازی برگرداند که البته در پایان بازی مورد فحاشی لیونل مسی قرار گرفت!

4125