تساوی لیورپول در جام حذفی/ کار به بازی تکراری کشیده شد

تساوی لیورپول در جام حذفی/ کار به بازی تکراری کشیده شد

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در دیدار خانگی مقابل ولورهمپتون با نتیجه دو بر دو متوقف شد تا کار به بازی تکراری کشیده شود. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه راند سوم جام حذفی انگلستان، از ساعت 23:15 به وقت تهران، تیم‌های لیورپول و ولورهمپتون در ورزشگاه آنفیلد مقابل هم صف آرایی کردند. لیورپول چند بازیکن مهم خودش از جمله ویرجیل فن دایک، لوئیس دیاز، دیگو ژوتا، میلنر و فیرمینو را در اختیار نداشت، اما کلوپ به کودی گاکپو بازی داد تا برای اولین بار با پیراهن قرمزها به زمین برود. 

در نیمه اول شاهد شروع آرامی از سوی هر دو تیم بودیم تا اینکه در دقیقه 26، گونزالو گوئدس موفق شد دروازه الیسون بکر را باز کند. در ادامه حملات قرمزهای بندر مرسی ساید شدت بیشتری گرفت و در آخرین دقایق نیمه اول، داروین نونیز بازی را به تساوی کشاند تا لیورپول حداقل بازنده به رختکن نرود. 

در نیمه دوم لیورپول خیلی سریع در دقیقه 52 با ضربه محمد صلاح به گل دوم رسید. بعد از این گل وولوز اصلاً عقب نکشید و در دقیقه 66 هوانگ هی چان بازی را دوباره به تساوی کشاند. لیورپول تا پایان بازی حملات زیادی طراحی کرد، اما دیگر نتوانست گل سوم را به ثمر برساند تا بازی با نتیجه دو بر دو خاتمه یابد و دیدار تکراری، تعیین کننده نتیجه نهایی باشد. 

4416