مصدومیت دروازه‌بان چلسی به علت شکستگی انگشتش

مصدومیت دروازه‌بان چلسی به علت شکستگی انگشتش

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی با مصدومیت ادوارد مندی با خبر ناگواری مواجه شد چرا که این دروازه بان سنگالی به علت شکستگی انگشتش در تمرینات باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، مندی باید به علت شکستگی انگشت خود در تمرینات چلسی مدتی از میادین دور باشد. باشگاه چلسی با تایید این خبر نوشت:"ادوارد مندی دروازه بان تیم ما به علت شکستگی انگشت در جلسات تمرینی تحت عمل جراحی قرار گرفته است. این دروازه بان 30 ساله مراحل درمان خود را زیر نظر کادر پزشکی طی خواهد کرد."

ملی پوش سنگالی در این فصل یازده بازی در چلسی داشته و در یک بازی دروازه اش را بسته نگه داشته است. این بازیکن از یازده بازی اخیر چلسی در لیگ انگلیس فقط در دو تا فیکس بوده است0 بدین ترتیب خیال کپا آریزابالاگا در هفته های آینده راحت خواهد بود و همچنان دروازه بان فیکس چلسی زیر گراهام پاتر خواهد بود.  چلسی خود را برای بازی جام حذفی مقابل منچسترسیتی اماده می کند و طبیعتا کپا همچنان دروازه بان فیکس انها خواهد بود.

ادوارد مندی در این فصل جایگاه خود را در ترکیب اصلی چلسی از دست داده بود. حالا باید دید که مدیران چلسی در فصل نقل و انتقالات زمستانی دروازه بان ذخیره را برای جایگزینی وی به خدمت می گیرند یا با ترکیب کنونی به کار خود ادامه می دهند.

4125