واکنش جالب قهرمان جام جهانی به نیمکت‌نشینی در منچستریونایتد

واکنش جالب قهرمان جام جهانی به نیمکت‌نشینی در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - لیساندرو مارتینز ستاره آرژانتینی منچستریونایتد ادعا کرد که از رقابت کردن با هم تیمی‌هایش مثل لوک شاو بسیار لذت می برد. 

به گزارش فوتبالی، لیساندرو مارتینز بعد از ارائه یک عملکرد فوق العاده در جام جهانی که انتها به قهرمانی آرژانتین نیز ختم شد، فعلاً نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب اریک تن هاگ داشته باشد. او تاکنون دو بار به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده و مجموعاً شانزده دقیقه بازی کرده. البته نباید از درخشش لوک شاو به این سادگی گذشت. مدافع چپی که فعلاً سه بازی به طور متوالی در پست دفاع وسط به کار گرفته شده و تحسین تن هاگ را نیز برانگیخته است. 

به نقل از سایت گل، مارتینز در گفت و گویی با اسکای اسپورتس راجع به نیمکت نشینی‌اش گفت: "خوشحالم که رقابتی برای رسیدن به ترکیب اصلی وجود دارد، چون مطمئنم این موضوع به نفع باشگاه است. انرژی و اتمسفر رختکن باشگاه بسیار مثبت است و از حضور در چنین تیمی احساس غرور می کنم. این مسئله نشان دهنده مسیر درست ماست. در شروع فصل اصلاً عملکرد خوبی نداشتیم، اما به هر حال توانستیم شرایط را به نفع خود برگردانیم و قوی تر شویم. در جلسات تمرینی پرنشاط تر ظاهر می شویم و هیچ وقت خسته نخواهیم شد."

4416